۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰

به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها؛

۳۱ صنف متخلف در گناوه پلمب شد/ صدور ۳۱۶ اخطاریه

۳۱ صنف متخلف در گناوه پلمب شد/ صدور ۳۱۶ اخطاریه

گناوه- مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: از آغاز تا پایان طرح نوروزی ۳۱۶ اخطاریه، ۷۵ مورد معرفی صنوف متخلف به تعزیرات و ۳۱ مورد پلمب انجام گرفت.

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین سال جاری هزار و ۴۲۴ بازدید از صنوف توسط تیم بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه انجام شده است.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: امسال طرح ویژه سلامت نوروزی با طرح مقابله با کرونا ادغام شد و در این راستا ۹۰۳ بازدید از مراکز تهیه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی، ۱۷۵ گشت مشترک با سایر دستگاه‌ها و ادارات، ۱۹۲ بازدید از تعمیرگاه‌ها و کارگاه‌های حرفه‌ای و شرکت‌ها، ۱۵۴ بازدید از ادارات، بانک‌ها، پاساژها و آرامستان‌ها توسط بازرسان بهداشت محیط این شبکه انجام شد.

وی بیان داشت: در ایام نوروز طی بازدیدهای صورت گرفته توسط بازرسان بهداشت محیط ۶۷۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، تاریخ گذشته و غیرقابل‌مصرف جمع‌آوری و امحا شد.

یوسفی اظهار داشت: ۲۳۷ مورد کلر سنجی از آب آشامیدنی شهر و روستا توسط کارشناسان بهداشت محیط انجام‌گرفته و ۴۷ نمونه‌برداری میکروبی از آب شرب شهر و روستا به آزمایشگاه آب ارجاع داده شد.

وی افزود: همچنین ۳۱ نمونه‌برداری از مواد غذایی جهت آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی توسط کارشناسان بهداشت محیط در طرح ویژه سلامت نوروز انجام شد.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه بیان کرد: ۲۸۳ موردسنجش مواد غذایی در خصوص دما، عدد اکسیدان روغن، رطوبت و...... در سامانه سنجش پرتابل وزارتخانه توسط کارشناسان این شبکه ثبت‌شده است.

یوسفی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط صاحبان اصناف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از آغاز تا پایان طرح نوروزی امسال، ۳۱۶ اخطاریه، ۷۵ مورد معرفی صنوف متخلف به تعزیرات و ۳۱ مورد پلمب در گناوه انجام گرفت.

کد خبر 5186415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha