۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۷

مسئول قرارگاه امیرالمؤمنین (ع) البرز مطرح کرد؛

آمادگی قرارگاه امیرالمؤمنین (ع) البرز برای کمک به کادر درمان

آمادگی قرارگاه امیرالمؤمنین (ع) البرز برای کمک به کادر درمان

کرج - مسئول قرارگاه جهادی تبلیغی امیرالمؤمنین (ع) البرز گفت: این قرارگاه آمادگی دارند تا در پیک چهارم بیماری کرونا به صورت جهادی در بیمارستان‌ها مشغول خدمت شوند.

محمدحسن خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: قرارگاه جهادی تبلیغی امیرالمؤمنین (ع) استان البرز زیر نظر آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه استان البرز فعالیت دارد و از ابتدای شیوع کرونا پای کار مقابله با این بیماری بوده است.

وی بیان کرد: حدود ۳۰۰ نفر از طلاب و بسیجیان خواهر و برادر استان البرز از سوی این قرارگاه اعلام آمادگی دارند تا در پیک چهارم بیماری کرونا به صورت جهادی در بیمارستان‌ها مشغول خدمت شوند.

مسئول قرارگاه جهادی تبلیغی امیرالمؤمنین (ع) البرز تصریح کرد: این جهادگران در پیک‌های قبل در بیمارستان‌های استان البرز در کمک کادر درمان و بیماران فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه اکنون منتظر اعلام نیاز رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان استان البرز هستیم، خاطرنشان کرد: تا به صورت منسجم، منظم و جهادی وارد بیمارستان‌های استان شویم و به بیماران کرونایی و کادر درمان خدمت‌گزاری کنیم.

خراسانی متذکر شد: امیدواریم مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و رعایت فاصله اجتماعی برای مهار این بیماری همکاری کنند.

کد خبر 5186685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha