۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲

معاون سازمان صمت استان ایلام:

واحدهای صنفی متخلف ایلام ۳۶ میلیارد تومان جریمه شدند

واحدهای صنفی متخلف ایلام ۳۶ میلیارد تومان جریمه شدند

ایلام-معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در سال گذشته واحدهای صنفی متخلف ایلام ۳۶ میلیارد تومان جریمه شده اند.

عزت الله عبدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان صمت استان ایلام طی یک سال گذشته با تشدید بازرسی از مراکز عرضه و تولید کالا در استان، با هرگونه گران فروشی و کم فروشی مقابله کرده است.

وی افزود: برخورد قاطع با متخلفان و عوامل گرانفروشی در حوزه‌های تولید، توزیع و مصرف، پایش روزانه و مستمر قیمت‌ها و … از شاخص‌های بازرسی و نظارت در سال گذشته بوده است.

عبدخانی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۸ هزار و۴۵۱ فقره بازرسی و نظارت از سطح بازار استان ایلام انجام شده است، بیان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل سه هزار و ۳۷۷ فقره پرونده و کشف سه هزار و ۶۵۱ مورد تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در سال گذشته واحدهای صنفی متخلف ایلام ۳۶ میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

عبدخانی با اشاره به اینکه بازرسان این سازمان به صورت مستمر و روزانه در قالب تیم‌های بازرسی در سطح بازار حضور فعال دارند، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تأمین برخی از کالاها، به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.

کد خبر 5187663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha