۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۰۸

استاندار زنجان:

۱۳۰۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان زنجان وجود دارد

۱۳۰۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان زنجان وجود دارد

زنجان-استاندار زنجان از وجود یک هزار و ۳۰۰ تخت در نقاهتگاه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم و نیازی به نقاهتگاه‌ها نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان زنجان به ۵۰ درصد رسیده و این اصلاً خوب نیست.

وی از سه برابر شدن بیماران سرپایی، ۶ برابر شدن بیماران بستری و چهار برابر شدن انجام تست در استان خبر داد و اظهار کرد: تست میدانی در شهرستان‌های قرمز تداوم دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان هرگونه دور همی و تجمع ممنوع است، گفت: مردم محدودیت‌های تردد را رعایت کنند تا این بیماری شوم رخت خود را ببندد.

حقیقی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های قرمز ادامه دارد و با قوت انجام می‌شود، ابراز داشت: نیروی انتظامی در این زمینه بسیار جدی باشد.

وی از وجود یک هزار و ۳۰۰ تخت در نقاهت‌گاه‌های استان زنجان خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم و نیازی به نقاهتگاه‌ها نباشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان به بیش از ۹۵ درصد باید برسد، یاد آورشد: در تحقق این مهم معلمان در شبکه شاد می‌توانند دانش آموزان را آموزش بدهند.

حقیقی گفت: در شرایط کرونایی کنونی رفتار و گفتار احساسی سم است و باید رسانه‌ها و صدا و سیما در فرهنگ سازی زدن ماسک فعالیت خود را بیشتر بکنند.

وی تصریح کرد: هرگونه تجمع و دور همی در ۱۰ روز تعطیلی ممنوع است و دستگاه‌های اداری استان هم در این خصوص توجه لازم را بکنند و هیئت‌های مذهبی نیز از هرگونه تجمع در ماه رمضان جلوگیری کنند و سازمان تبلیغات اسلامی در این خصوص جامعه هدف خود را توجیه کند.

کد خبر 5189540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha