۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

مدیرکل محیط زیست فارس اعلام کرد؛

دستگیری ۲۰۰۳ متخلف محیط زیستی در استان فارس

دستگیری ۲۰۰۳ متخلف محیط زیستی در استان فارس

شیراز - مدیرکل محیط زیست استان فارس گفت: طی مدت یک ساله ۲ هزار و سه نفر متخلف دستگیر و در مجموع یک هزار و ۲۰۴ قبضه سلاح کشف و ضبط و پرونده آنها به مقامات قضایی ارجاع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید ظهرابی در تشریح عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان در سال ۹۹ گفت: با تلاش شبانه روزی سبز جامگان استان عملکرد قابل توجهی را از خود بر جای گذاشته، به طوری که در این مدت یک ساله ۲ هزار و ۳ نفر متخلف دستگیر و در مجموع یک هزار و ۲۰۴ قبضه سلاح کشف و ضبط و پرونده آنها به مقامات قضائی ارجاع شده است.

وی با ابراز خرسندی از رشد عملکرد نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر استان تصریح کرد: تعداد متخلفان دستگیر شده در سال گذشته یک هزار و ۳۴۵ نفر بوده که این عدد به ۲ هزار و سه نفر افزایش یافته و تعداد سلاح‌های کشف شده اعم از سلاح‌های مجاز، غیر مجاز و جنگی، یک هزار و ۱۳ قبضه سلاح بوده که به یک هزار و ۲۰۴ قبضه افزایش یافته است و نشان از انسجام، همدلی و رشادت‌های نیروهای خدوم محیط زیست استان دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ابراز داشت: مأموران اجرایی و فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست علی رغم تمام کمبودها و مشکلات به صورت شبانه روزی به گشت و کنترل و حفاظت از تنوع زیستی استان اهتمام دارند و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد می‌کنند.

ظهرابی از مردم و دوستداران محیط زیست خواست تا همچون سال‌های گذشته، به منظور حفظ انفال الهی و گونه‌های ارزشمند حیات وحش، در صورت مشاهده هرگونه تخلفات با شماره ادارات محیط زیست سراسر استان تماس بگیرند.

کد خبر 5191700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha