۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۰۳

رسانه صهیونیستی جروزالم پُست اذعان کرد:

ایران به یک ابرقدرت در تولید پهپاد تبدیل شده است

ایران به یک ابرقدرت در تولید پهپاد تبدیل شده است

رسانه صهیونیستی جروزالم پست در بازتاب مراسم روز ارتش در تهران اذعان کرد که ایران به یکی از ابر قدرت‌های تولید پهپاد در جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، با انتشار خبر رژه نطامی امروز در ایران که به مناسبت روز ارتش در تهران برگزار شد، موضوع رونمایی از ده‌ها پهپاد جدید تولید ایران را مورد توجه ویژه خود قرار داد و اذعان کرد که ایران طی سال‌های اخیر به یک ابرقدرت جهانی در زمینه تولید پهپادهای نظامی تبدیل شده و حتی به صادرات تجهیزات مرتبط با تولید پهپاد نیز اقدام می‌کند.

این نشریه صهیونیستی همچنین با به نمایش گذاشتن تصویری از پهپاد کمان – ۲۲، اعلام کرد که این پهپاد شباهت زیادی به مدل آمریکایی «ریپر» یا همان «گلوبال هاوک» دارد که احتمالاً نتیجه مهندسی معکوس حاصل از سرنگونی یکی از همین مدل آمریکایی در سال ۲۰۱۹ در داخل خاک ایران است.

جروزالم پست در ادامه گزارش خود از مراسم امروز گرامیداشت ارتش در ایران، اعتراف کرد که قدرت و دقت پهپادهای ایرانی طی سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و منجر به تولید مدل‌های دیگری همچون «مهاجر» و «ابابیل» شده است.

کد خبر 5192360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن دزد کثیف IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      4 2
      حوزه موشکی و پهباد تنها حوزه ای بوده که سیاسیون بی کفایت و فاسد نتوانستند در ان دخالت بکنند و لذا شاهد رشد آن هستیم . بزرگترین دشمن ملت و نظام و کشور مطمئن باشید سیاسیون بی کفایت هستند که کاری بجز دسیسه و تفرقه و توطئه و وراجی و حیله و نیرنگ از دستشان بر نمی اید .
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      0 5
      صحبت رژیم صهیونیستی برای ترساندن دنیا و موضع کرفتن علیه ماست تا واقعیت. کشور ترکیه در همسایگی ما در صنعت پهباد خیلی پیشرفته تر از ماست
      • احسان IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
        2 0
        آره جون خودت ،با موتور رولتکس اتریشی ،بدنه BAE انگلیسی ،و سیستم سوخترسان انگلیسی و سامانه غلاف و هدف گیری مادون قرمزی آمریکایی ،تمام تبلیغات و موفقیت پهبادی ترکیه بعلت استفاده از پهباد شناسایی و سامانه جنگ الکترونیک کورال است غیر آن به شدت آسیب پذیر است
      • محمدرضا شعله IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
        0 0
        اگر اینطور بود از ما پهپاد نمیخرید و شاهد قضیه برگشت نیروهای روسیه از حالت عقب نشینی و تدافعی به پیشروی و تهاجم است و دیگر آنکه دست و پا زدن امریکا و متحدانش برای محکوم کردن ایران . حالا منطق شما برای رد کردن تحلیل من چیست ؟