۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۹:۱۳

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی خبر داد؛

فعالیت ۱۴۸ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی در حوزه نوغانداری

فعالیت ۱۴۸ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی در حوزه نوغانداری

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از فعالیت ۱۴۸ مددجوی این نهاد در حوزه نوغانداری خبر داد و گفت: اکنون ۲۹۶ جعبه نوغان در اختیار این افراد قرار دارد تا به درآمد پایدار برسند.

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر به طرح‌های اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اشاره داشت و اظهار کرد: یکی از این مشاغل نوغانداری است که اکنون ۱۴۸ نفر از خانواده‌های تحت پوشش در این صنعت فعال هستند تا به درآمد پایدار برسند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بیان کرد: اکنون ۲۹۶ جعبه نوغان در اختیار این افراد قرار دارد تا به درآمدزایی برسند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان نوغانداری در خراسان شمالی، افزود: رایزنی و جلسات مختلفی برای رفع این مشکلات با نهادهای دیگر انجام شده است.

الهی راد تعرفه پایین واردات ابریشم، اشباع بازار نخ و نقص زنجیره تولید ابریشم را از جمله موارد مشکلات دانست و گفت: فرآیند سنتی تولید پیله ابریشم در سطح استان از دیگر مشکلات این صنعت می‌باشد.

مدیر کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: اگر در این حوزه نهادها و سازمان‌های استان با یکدیگر همکاری مناسبی داشته باشند می‌توانیم به درآمد بالایی برای خانواده‌های محروم در این شغل برسیم.

وی در انتها گفت: یکی از مشکلات نوغانداران فروش محصول خود است که ایجاد درگاه مطمئن فروش می‌توانید افراد بیشتری را به این شغل ترغیب کند.

کد خبر 5193415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha