۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹

معاون استاندار اردبیل:

محدودیت‌ها با جدیت در اردبیل اعمال می‌شود

محدودیت‌ها با جدیت در اردبیل اعمال می‌شود

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از ادامه محدودیت‌های کرونا در اردبیل خبر داد و گفت: منع تردد شبانه در تمامی شهرهای استان با جدیت اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ندائی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: وضعیت حاد و بحرانی کرونا در استان اردبیل سبب شده تا برخی محدودیت‌ها تشدید و برخی محدودیت‌های از پیش اعمال شده نیز تداوم داشته باشد که در این راستا منع تردد شبانه در تمامی شهرهای استان به دلیل وضعیت نارنجی و قرمز بیماری کرونا از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی محدودیت‌های دیگر در حوزه فعالیت اصناف گفت: محدودیت‌های فعالیت رسته‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت چند روز دیگر تمدید شد تا در آخر هفته جاری برای ادامه فعالیت این مشاغل در ستاد کرونای استان تصمیم جدیدی اتخاذ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: محدودیت‌های کرونایی در استان اردبیل صرفاً برای اصناف نیست و در این رابطه تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید محدودیت‌های مختص خود همچون دورکاری نیروهای انسانی خود و دیگر موارد را به جد رعایت کرده و پایبند به تصمیمات ستاد کرونای استان باشند چرا که در صورت مشاهده تخلف در بحث ادارات دولتی برخورد لازم صورت می‌گیرد به طوری که فرد خاطی به مدت ۱ ماه تا ۱ سال انفصال خدمت خواهد شد.

ندائی ادامه داد: به دلیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هم‌اکنون در بحث آموزش در استان محدودیت‌های جدی داریم به طوری که طبق دستورالعمل و شیوه نامه بهداشتی آموزشگاه‌ها و مدارس ملزم به برگزاری کلاس‌های مجازی هستند.

وی از کنترل محدودیت‌ها در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: ابلاغ محدودیت‌ها تنها یک طرف قضیه بوده و کنترل این محدودیت‌ها طرف دیگر ماجراست که خوشبختانه با همکاری سایر نهادهای همکار و همراه هم‌اکنون محدودیت‌های کرونایی به شدت در استان کنترل و پایش می‌شود.

این مسئول به اجرای فاز دوم طرح شهید سلیمانی نیز اشاره و اضافه کرد: این طرح به عنوان طرح جامع بیماریابی در بحث کنترل و مهار بیماری کرونا از موفق‌ترین اقدامات بود که هم‌اکنون با جدیت در استان اردبیل نیز همزمان با سراسر کشور در حال انجام بوده و در این رابطه بیماران شناسایی شده به دلیل تکمیل ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در منازل خود قرنطینه خانگی را انجام می‌دهند.

ندائی وضعیت بیماری کرونا در استان را در آستانه ورود به مرحله بحران دانست و از مردم خواست تا به توصیه‌های بهداشتی به جد عمل کرده و به محدودیت‌های اعمال شده در سطح شهر نیز پایبند باشند.

کد خبر 5193583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha