۳۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۵۴

صافکاری مدرن و محافظ بدنه برای اتومبیل شما

 صافکاری مدرن و محافظ بدنه برای اتومبیل شما

تهران- یکی از دغدغه‌هایی که همیشه برای صاحبان اتومبیل وجود داشته و دارد صافکاری بدنه خودرو است که در این مطلب به آشنایی شما با صافکاری مدرن و محافظ بدنه برای اتومبیل پرداخته ایم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از دغدغه‌هایی که همیشه برای صاحبان اتومبیل وجود داشته و دارد صافکاری بدنه خودرو می‌باشد. اگر صافکاری شما تمیز و بی عیب و نقص نباشد جلوه اتومبیل شما را بد می‌کند و دیگر طراحی زیبای خودروی شما مانند سابق نخواهد بود. به همین منظور است که در طی سالیان طولانی که خودرو وجود داشته است راه‌های زیادی برای صافکاری خودرو ابداع شده. اما صافکاری مدرن چه خصوصیاتی دارد و از چه ابزار و متریالی برای انجام آن استفاده می‌شود.

برخی از صاحبان اتومبیل برای محافظت بیشتر از بدنه خودروی خود از محافظ بدنه و ای به اصطلاح بادی فنس نیز استفاده می‌کنند. در این مطلب ما سعی داریم تا شما را با این کلمات و خدمات آشنا کنیم و مراکز آن را نیز معرفی کنیم.

صافکاری مدرنکه به آن PDR نیز گفته می‌شود، یک روش تعمیر سازگار با محیط زیست است که در کسری از زمان ، با کسری از هزینه ، بدنه یک وسیله نقلیه را به حالت کارخانه باز می‌گرداند. از روش صافکاری مدرن می‌توان برای از بین بردن برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های وسایل نقلیه و همچنین چین و چروک‌های بدنه و صدمات ناشی از تگرگ استفاده کرد. این روش می‌تواند انواع فرورفتگی‌ها ، ضایعات و چین و چروک‌های بدنه را از بین ببرد. صافکاری مدرن PDR یک تکنیک تخصصی است که برای بازگرداندن وسایل نقلیه به سرعت و با صرفه اقتصادی به شرایط کارخانه خود استفاده می‌شود. بعلاوه ، اگر آسیبی به رنگ وارد نشود ، می‌توان قری های بدنه را با استفاده از صافکاری مدرن ترمیم کرد. علاوه بر این ، PDR یک راه حل عالی برای کمک به بازگرداندن وسیله نقلیه شما به حالت اولیه برای فرورفتگی در هر اندازه ، از جمله آسیب تگرگ کوچک به چین‌های بزرگ است.

تفاوت صافکاری مدرن و سنتی در چیست؟

صافکاری سنتی فرورفتگی‌های بدنه اتومبیل را با رنگ یا بتونه بدنه پر می‌کند، سپس برای مطابقت با بقیه قسمت‌های خارجی خودرو رنگ می‌شود. اگرچه این فرآیند می‌تواند به یک وسیله نقلیه به نظر جدید برسد، اما به روند واقعی یک راه حل پایدار و طولانی مدت نمی‌پردازد. همچنین زمانبر، گران است و می‌تواند بر ارزش فروش مجدد وسیله نقلیه شما تأثیر بگذارد.

از طرف دیگر ، صافکاری بدون رنگ نیاز به پرکننده و سنباده زدن ندارد. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان در حال استفاده کردن از PDR به عنوان یک گزینه مؤثر و ارزان برای انجام تعمیرات جزئی در یک فروشگاه بدن هستند. PDR بیشتر از روش‌های سنتی ترمیم دندانه "انعطاف پذیری شما" را ارائه می‌دهد و یک روش عالی برای مراقبت از نمای بیرونی خودرو با هزینه مناسب است.

محافظ بدنه یا بادی فنس چیست؟

محافظ بدنه یا همان بادی فنسیا PPF یک فیلم اورتان ترموپلاستیک است که اغلب خود ترمیم می‌شود و به منظور محافظت از رنگ در برابر تراشه‌های سنگ، پاشش اشکال و خراش‌های جزئی ، روی سطوح نقاشی شده یک ماشین جدید یا دست دوم اعمال می‌شود. این بادی فنس‌ها همچنین در هواپیماها ، RV ها ، تلفن‌های همراه، وسایل الکترونیکی، صفحه نمایش، موتور سیکلت و بسیاری وسایل دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. فیلم محافظ رنگ تقریباً توسط کلیه سازندگان خودرو تأیید شده است.

محافظ بدنه یا همان بادی فنس به طور محدود توسط تولید کنندگان بر روی قطعات مختلف اتومبیل در کارخانه نصب می‌شود (به عنوان مثال قوس‌های عقب پورشه). این فیلم معمولاً در مناطق دارای ضربه زیاد از وسایل نقلیه استفاده می‌شود. این فیلم به طور کلی توسط افراد متخصص و آموزش دیده مجاز که تجهیزات خود را از توزیع کنندگان و فروشندگان خارجی دریافت می‌کنند، نصب می‌شود.

مانند بسیاری از تکنولوژی‌های دیگر محافظ بدنه ابتدا توسط ارتش استفاده شد. در جنگ ویتنام شرکت M۳ برای محافظت ار تیغه‌های هاکوپتر ها از ترکش‌ها و سایر مواردی که امکان داشت به آنها آسیب برساند به سفارش ارتش آمریکا بادی فنس یا محافظ بدنه را تولید کرد.

صافکاری مدرن بادی فنس یا همان محافظ بدنه در تهران

یکی از مراکزی که در تهران می‌توانید برای گرفتن این خدمات به آن مراجعه کنید شیکرپ است. شیکرپ مجموعه‌ای کامل و دقیق است که می‌توانید خدماتی نظیر صافکاری مدرن محافظه بدنه بادی فنس کاور بدنه احیای رنگ و … را از آن دریافت کنید. این مجموعه که در ناحیه شرق تهران واقع در خیابان هنگام است. این مرکز با تکیه به کادر متخصص و مجرب خود تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. اگر می‌خواهید ظاهر اتومبیل شما زیبا بماند به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از خدمات این مرکز استفاده کنید.

آدرس وبسایت www.chicwrap.ir

آدرس: تهران-اتوبان بابایی-شرق به غرب-لاین کندرو-بعد از هنگام-جنب شهرک قمر بنی هاشم-مجتمع تعمیرگاهی صدر-کوچه اول سمت چپ- پلاک ۱۸

شماره تماس: ۲۲۹۷۱۵۲۶-۰۲۱ ۰۹۱۲۲۰۸۱۸۰۷ فرهود حسینی

* این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5193598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha