۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

همرزم سردار حق بین:

مهم‌ترین انگیزه «سردار حق‌بین» ارتقای جمهوری اسلامی بود

مهم‌ترین انگیزه «سردار حق‌بین» ارتقای جمهوری اسلامی بود

رشت- همرزم «سردار حق بین» گفت: مهم‌ترین انگیزه و هدف «سردار حق بین» و همرزمان ایشان، ارتقای جمهوری اسلامی از نظر رفاه عمومی و استقلال سیاسی و ملی بود.

احمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مجاهدان در راه خدا جهاد می‌کنند و برخی به فیض شهادت نائل شده و برخی منتظرند به شهدا بپیوندند، اظهار کرد: مجاهدان فی سبیل الله ادامه دهندگان راه و آرمان شهدا هستند.

همرزم سردار حق بین با اشاره به اینکه این مرد بزرگ از جوانی و از همان روزهای اول جنگ تحمیلی در جبهه با تشکیل گردان کمیل در خطوط مقدم، در عملیات‌های مختلف فداکاری مثال زدنی کرد، بیان کرد: یکی از گردان‌های خط شکن در عملیات کربلای ۵، لشکر قدس گیلان بود که ایشان در آن نقش مهمی را ایفا می‌کرد.

وی با بیان اینکه «سردار حق بین» در طی دوران دفاع مقدس چندین بار مجروح و حتی شیمیایی شد، اضافه کرد: ایشان پس از پیروزی در دفاع مقدس، تا مدت‌ها درگیر مداوای مجروحیت خود بودند و علاوه بر این در تقویت لشکر ۱۶ قدس گیلان نیز نقش آفرینی کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه «سردار حق بین» از فرماندهان زبده، شجاع و تأثیر گذار مقاومت اسلامی بود، تصریح کرد: ایشان در سوریه و عراق فداکارانه حضور یافته و ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه این مرد بزرگ بارها تا مرز شهادت پیش رفت و اسوه اخلاق اسلامی بودند، ادامه داد: شخصیتشان به گونه‌ای بود که هر کسی مجذوب وی می‌شد و از فرماندهان با اخلاص دفاع مقدس بودند.

همرزم سردار حق بین در واکنش به سخنان عده‌ای مبنی بر اینکه برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس در بستر بیماری از دنیا می‌روند، گفت: ایشان بارها در جبهه مجروح شدند و تا سال‌ها درگیر عوارض شیمیایی بودند و این مجروحیت و درگیری‌ها در دو سال اخیر بیشتر بود و این چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد.

وی تاکید کرد: سردار حق بین یا رزمندگان مدافع حرم شهدای زنده ما بودند و بسیاری از آنها جراحت‌های زیاد و موج انفجار شیمیایی دارند اما هرگز چیزی به زبان نمی‌آورند.

همرزم سردار حق بین هدف و انگیزه اصلی «سردار حق بین» را جلب رضایت حق تعالی عنوان کرد و افزود: ایجاد امنیت با ثبات برای مردم و فداکاری در این راه تا پای جان و تا آخرین قطره خون و نفس از جمله اهداف و دلیل مجاهدت‌های سردار حق بین بود.

وی گفت: مهم‌ترین انگیزه و هدف سردار حق بین و همرزمان مانند ایشان، ارتقای جمهوری اسلامی در حد اعلی چه از لحاظ رفاه عمومی و چه استقلال سیاسی و ملی است.

کد خبر 5194201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha