۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۷

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

شرکت‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی خود درزمینه زلزله گناوه عمل کنند

شرکت‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی خود درزمینه زلزله گناوه عمل کنند

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت‌های نفتی به مسئولیت اجتماعی خود در موضوع زلزله گناوه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه اظهار داشت: از ابتدای وقوع زمین‌لرزه در شهرستان گناوه، موضوع را به صورت جدی دنبال کردیم تا امدادرسانی و ارزیابی خسارت‌ها به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه این زمین‌لرزه خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است، اضافه کرد: برای جبران خسارت‌های وارد شده به واحدهای مسکونی نیز همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران نظام وظیفه داریم که در زمانی که مردم به مشکلی برمی‌خورند در کنار آنها باشیم و برای رفع مشکل تلاش کنیم.

وی از اجرای اقدامات لازم برای آنالیز و ارزیابی دقیق از وضعیت مناطق زلزله زده شهرستان گناوه خبر داد و افزود: پس از جمع بندی این خسارت‌ها، برنامه ریزی برای جبران آن انجام می‌شود.

جمیری در ادامه به مسئولیت و وظایف شرکت‌های نفتی اشاره کرد و ادامه داد: شرکت‌ها و تأسیسات نفتی نسبت به مناطق پیرامونی خود مسئولیت اجتماعی دارند و در این شرایط باید به آن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه در هنگام بروز حوادث مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بیشتر می‌شود بیان کرد: موضوع را از طریق شرکت‌های نفتی دنبال می‌کنیم و انتظار داریم این شرکت‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مسئولان استانی و نهادهای مرتبط در استان و شهرستان در کمک به مردم این مناطق قابل تقدیر است و شاهد مدیریت خوبی هستیم.

کد خبر 5194722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha