۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۰۶

استاندار کرمانشاه:

بانک‌ها در شرایط کرونایی با اصناف کرمانشاهی همکاری کنند

بانک‌ها در شرایط کرونایی با اصناف کرمانشاهی همکاری کنند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به تعطیلی واحدهای صنفی در ایام اعمال محدودیت ها بانک‌ها در شرایط کرونایی با اصناف کرمانشاهی همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با دستور قرارگاه مرکزی ستاد مبارزه با کرونا کشور، جلسات را به صورت روزانه تشکیل داده‌ایم و تا زمانی شیوع بیماری کرونا کمتر نشود نسبت به تشکیل آن اقدام خواهیم کرد زیرا در حال حاضر هیچ چیز غیر از سلامتی مردم برای ما اولویت ندارد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای شرایط فوق بحرانی است که همه باید تلاش کنیم که این شرایط را با کمترین هزینه و خسارت پشت سر بگذاریم، افزود: به تمامی دستگاه‌ها اعلام شده که با محوریت دانشگاه علوم پزشکی استان در تدارک برپایی بیمارستان‌های صحرایی باشند که اگر به شرایط سخت‌تری رسیدیم زیرساخت‌های آن از قبل آماده شده باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به پیشنهادات وزارت بهداشت و درمان برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تصریح کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی پیشنهادات و برنامه‌هایی برای کنترل بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارد همه دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه موظف به رعایت این موضوعات هستند و همه باید تلاش کنند که بحث‌های کارشناسی این مجموعه به عنوان ملاک برنامه‌ها قرار گیرد.

بازوند به همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مختلف به ویژه بانک‌ها با صنوف تاکید کرد و گفت: موضوع تعویق برگشت چک‌های صنوف باید به صورت ویژه با همکاری دستگاه‌های ذیربط و شورای بانک‌های مورد توجه قرار گیرد زیرا اصناف در تعطیلی کسب و کارهای خود همکاری خوبی داشتند لذا مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه هم باید قدران این همکاری‌ها باشد.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی فعالیت سالن‌های ورزشی بیان کرد: باید با همکاری سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های ذیربط موضوع اختصاص تسهیلات یارانه‌ای به این مجموعه‌ها مورد بررسی قرار گیرد و همه باید تلاش کنیم که در این شرایط خسارت‌ها و هزینه‌ها ناشی از بیماری کرونا به حداقل ممکن برسد.

کد خبر 5195426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha