۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

بازتاب گزارش مهر؛

معدن آسمینون منوجان مجدداً راه اندازی شد

معدن آسمینون منوجان مجدداً راه اندازی شد

منوجان - دادستان منوجان گفت: در راستای حمایت از کار و تولید و رونق اقتصادی و منویات مقام معظم رهبری معدن آسمینون منوجان مجدداً راه اندازی و زمینه تثبیت و حفظ اشتغال ۱۲۰۰ نفر فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابتدای اردیبهشت ماه بود که کارگران معدن آسمینون در جنوب کرمان با دربهای بسته این معدن مواجه شدند و این در حالی بود که چند ماه حقوق معوق آنها پرداخت نشده بود. خبرگزاری مهر در گزارشی با تیتر «معدن آسمینون تعطیل شد / بیکار شدن ۱۲۰۰ کارگر» این مساله را بررسی کرد و این مشکل موضوع جلسات فرمانداری شهرستان و استانداری کرمان و دادگسترس استان کرمان شد و حالا دادستان منوجان با بیان این نکته که معدن آسمینون یکی از معادن مهم در کشور است، افزود: این معدن با مشکلاتی از قبیل حوزه کار کارگری، حقوق دولتی و غیره مواجه بود که منجر به تعطیلی آن در فروردین ماه سال جاری شده بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات حل شد.

امید رضایی ادامه داد: حل مشکل این معدن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قضائی در دستور کار قرار حوزه قضائی شهرستان واستان قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن، با رفع مشکلات موجود و پرداخت معوقات کارگران معدن از اول اردیبهشت ماه معدن فعالیت خود را از سر گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب منوجان اظهار داشت: با حمایت قضائی، موجبات شروع بکار معدن و همچنین پرداخت معوقات کارگران و رونق تولید و اشتغال زایی و تثبیت اشتغال هزار و ۲۰۰ نیرو در این معدن فراهم شد.

رضایی تاکید کرد: براساس درک صحیح از شرایط اقتصادی کنونی و تأکیدات آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضائیه، دستگاه قضائی شهرستان منوجان با تمام توان از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی حمایت خواهد کرد.

کد خبر 5196248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha