۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸

دادستان زاهدان خبر داد؛

حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان/احیا شرکت تولید لوله در زاهدان

حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان/احیا شرکت تولید لوله در زاهدان

زاهدان- دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دستگاه قضایی در راستای تحقق شعار سال از تولیدکنندگان به صورت ویژه حمایت می‌کند.

مهدی شمس آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دستگاه قضائی در راستای اجرای عدالت و حمایت از تولید کنندگان از واحدهایی که به دلیل شرایط ناشی از تحریم‌های ظالمانه دچار مشکل شده‌اند، حمایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مخالف تعطیلی واحدهای تولیدی حتی با داشتن یک کارگر هستیم، گفت: لازم است، شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا کارخانه‌هایی که توسط بانک‌ها ضبط می‌شوند به چرخه تولید بازگردانده شوند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قابل حل است، افزود: قوه قضائیه همچون همیشه در کنار تولیدکنندگان و فعالان حوزه تولید است.

وی افزود: از همین رو کارخانه لوله «تفتان» شهرستان زاهدان که مدتی است تعطیل شده و اولین واحد تولیدی در خاور میانه است که می‌تواند لوله‌های فاضلابی دوجداره را با استفاده از دانش فنی و ماشین آلات شرکت بروز دنیا تولید کند با راهکارهای قانونی احیا می‌شود.

شمس آبادی با اشاره به اینکه با افتتاح این کارخانه در سال ۸۴ برای ۴۵ نفر شغل ایجاد شد، افزود: در این راستا بازدیدی از این واحد تولیدی انجام و با مدیریت سازمان بازرسی جلسه‌ای در این خصوص برگزار و مقرر شد این واحد توسط توسط مالکان احیا شود و یا از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شود.

کد خبر 5196254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha