۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱

فرمانده انتظامی استان یزد:

حدود 7 تن ماده مخدر طی یک ماه در یزد کشف شد

حدود 7 تن ماده مخدر طی یک ماه در یزد کشف شد

یزدـفرمانده انتظامی استان یزد از افزایش ۶۹ درصدی کشفیات موادمخدر در فروردین ماه امسال در استان یزد خبر داد و گفت: طی یک ماه نزدیک به هفت هزار کیلوگرم ماده مخدر در یزد کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی بهدانی فر، عصر شنبه در جلسه‌ای با نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به میزان جرایم و کشفیات آنها در سال گذشته در استان یزد اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر ۵۲ هزار کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی همچنین از انهدام ۵۹ باند موادمخدر در استان خبر داد و افزود: امسال میزان کشفیات موادمخدر در فروردین ماه با افزایش ۶۹ برابری مواجه بوده است.

بهدانی فر ادامه داد: در فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد ضمن اینکه میزان کشفیات کالاهای قاچاق نیز با افزایش ۵۷ درصدی به رقم ۱۳۹ میلیارد تومان رسیده است.

فرمانده انتظامی استان یزد در مورد سرقت‌ها نیز بیان کرد: دو سوم سرقت‌های استان یزد در حوزه سرقت‌های خرد است و در سال گذشته در بحث سرقت‌ها با افزایش هفت درصدی کشفیات سرقت مواجه بودیم.

وی در مورد تصادفات نیز اظهار داشت: در حوزه تصادفات منجر به فوت ۲۳ درصد و تصادفات جرحی نیز با ۳۴ درصد کاهش مواجه بودیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد افزود: در سال ۱۴۰۰ حدود ۳ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۴۰۰ تردد خودرو داشتیم در حالی که در مدت مشابه سال ۹۹، میزان ترددها یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو بوده و این نشانگر افزایش تقریباً سه حجم ترددها دارد.

کد خبر 5196790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha