۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد؛

جریمه بیش از ۱۸ هزار خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در قزوین

جریمه بیش از ۱۸ هزار خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در قزوین

قزوین-معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶ خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در استان جریمه و اعمال قانون شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین علی فرخزاد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶ خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در استان که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شده با جریمه‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی و همچنین یک میلیون تومانی جریمه و اعمال قانون شده‌اند.

معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۷ هزار و ۸۴ خودرو ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده‌اند و ۶۳۶ خودرو ۵۰۰ هزار تومان و ۹۴۶ دستگاه خودرو نیز به میزان یک میلیون تومان جریمه شدند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر خودروهای پلاک‌های بومی حق خروج از شهرهای قرمز را ندارند و در صورت ضرورت با کسب مجوز تردد از فرمانداری‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند.

فرخزاد با بیان اینکه منع تردد شبانه در سطح این استان همچنان ادامه دارد، افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، در حال حاضر ورود تمام خودروهای پلاک غیربومی به این استان ممنوع است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگبندی ممنوع است، خاطر نشان کرد: دوربین‌های نظارتی نسبت به ثبت مشخصات رانندگان متخلف نظارت کامل را دارند.

رئیس شورای ترافیک استان قزوین از فرمانداران خواست با سختگیری و حساسیت بیشتر نسبت به صدر و مجوزهای تردد در مواقع اضطراری اقدام کنند.

وی با بیان بیان اینکه صدور مجوز تردد تنها در مواقع ضروری امکانپذیر است، تصریح کرد: فرمانداری و راهنمایی و رانندگی باید در این راستا دقت نظر داشته باشند و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان خودروهای که سه بار اعمال قانون شدند به پارکینگ فرستاده خواهند شد.

فرخزاد با تاکید بر ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری افزود: روند بیماری در استان و سایر شهرها صعودی است و تا شرایط عادی باید مصوبات ستاد کرونا به طور کامل اجرا شود.
 

کد خبر 5197191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میلاد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      این مسخره بازی ها را جمع کنید.