۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی مطرح کرد؛

روزهای سخت کادر درمان خراسان شمالی/ پیگیر کمبود زیرساخت‌ها هستیم

روزهای سخت کادر درمان خراسان شمالی/ پیگیر کمبود زیرساخت‌ها هستیم

بجنورد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: دورقمی شدن فوت کرونا در خراسان شمالی شرایط بسیاری سختی را بر مدیریت درمان تحمیل کرده اما از ابتدا به طور جد پیگیر جبران کمبود زیرساخت‌ها بودیم.

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط خاص حاکم بر کشور در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: در روزهایی که متأسفانه شاهد پیک چهارم کرونا هستیم و مجلس هم مانند بسیاری از فعالیت‌های مختلف تعطیل شده اعضای هیأت رئیسه برخی کمیسیون‌ها مانند بهداشت و درمان به صورت مستمر در حال فعالیت هستند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کرونا، وضعیت سخت معیشتی مردم شریف ایران، انتخابات و نشست وین چهار موضوع اولویت‌دار و متأثر از یکدیگر هستند که به تبع آن نمایندگان حول این مسائل در حال پایش و پیگیری مستمر امورات هستند تا آسیب کمتری به مردم وارد شود.

وی با اشاره به افزایش تلفات کرونا در کشور افزود: فوت روزانه ۵۰۰ نفر یعنی داغ‌دار شدن بیش از هزار خانواده که آسیب‌های روحی جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد می‌کند و برخی مسئولین که با تصمیم‌سازی‌های خود باعث وضع کنونی هستند در این معضل بزرگ به صورت مستقیم دخیل هستند.

پاکمهر بیان کرد: دورقمی شدن تعداد موارد منجر به فوت در خراسان شمالی نیز شرایط بسیاری سختی را بر مدیریت درمان تحمیل کرده که با توجه به پیش‌بینی چنین روزهایی از همان ابتدا به طور جد پیگیر جبران کمبود زیرساخت‌ها در این حوزه بودیم.

عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: بدون تردید مردمی که زیر فشار حداکثری تروریسم اقتصادی استکبار، این‌گونه ایستادگی کردند لایق بهترین‌ها هستند و بنده به عنوان خادم مردم شریف خراسان‌شمالی در قوه مقننه نظام اسلامی صمیمانه به واسطه اوضاع نامناسب اقتصادی عذرخواهی می‌کنم.

وی در انتها ضمن هشدار به کسانی که در داخل و خارج با اندیشه خام اثرگذاری بر نتیجه انتخابات در حال مذاکره هستند بیان کرد: فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از گفتگوهای فرسایشی و لغو یک جای تحریم‌ها بدون قید و شرط مطالبه جدی مردم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که این مهم در مجلس با تکیه بر ابزارهای قانونی پیگیری می‌شود.

کد خبر 5201137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha