۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۹

در راستای تحقق شعار سال؛

خط انتقال آب شرب روستای حصار احداث شد

خط انتقال آب شرب روستای حصار احداث شد

قزوین- با هدف عمل به منویات رهبر انقلاب و تحقق شعار سال خط انتقال آب شرب روستای حصار به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین احداث شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین مجتبی مهاجری در خصوص احداث پروژه انتقال آب شرب روستای حصار اظهار کرد: یکی از عمده مشکلات اساسی روستاهای محروم، نداشتن آب شرب بهداشتی است.

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: همین امر سبب شده تا بخش عمده‌ای از جمعیت روستایی به شهر و حاشیه شهر مهاجرت کنند و روستا رو به تعطیلی برود.

وی گفت: پس از مطالعات صورت گرفته در روستای حصار دهستان چوقور بخش طارم سفلی به این نتیجه رسیدیم که نداشتن آب شرب بهداشتی و فرسوده بودن خط انتقال روستا از عمده مشکلات این روستا است.

مهاجری بیان کرد: خط انتقال این روستا به طول ۳۵۰۰ متر حفاری و احداث گردید. در این پروژه که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با مشارکت اداره آبفای استان قزوین، شورا، دهیار و اهالی روستای حصار در طی یک ماه به نتیجه رسید.

مدیر کارگروه زیرساخت و عمران قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: روستای حصار دارای ۱۵۰ خانوار و مرکز دهستان چوقور می‌باشد. این روستا در دفاع مقدس دوازده شهید و پنج جانباز و دو آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است. روستای حصار در صد و پنجاه کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.
 

کد خبر 5202840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha