۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶

استاندار گیلان:

سد پلرود تا پایان خرداد ماه آبگیری آزمایشی می‌شود

سد پلرود تا پایان خرداد ماه آبگیری آزمایشی می‌شود

رودسر- استاندار گیلان با اشاره به اینکه سد پلرود تا پایان خرداد ماه امسال به صورت آزمایشی آبگیری می شود، افزود: کیفیت و دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای سد پلرود، گفت: این طرح از مهمترین پروژه‌های عمرانی در دست اجرای استان گیلان است.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل و بهره برداری از سد پلرود برای تأمین منابع آب آشامیدنی، کشاورزی و صنعتی مردم بخش‌های مختلف این شهرستان و شهرهای همجوار، افزود: از این سد می‌توان برای تولید برق نیز بهره گیری کرد لذا با پیگیری‌های انجام شده در زمینه تأمین اعتبار اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار گیلان در ادامه با بیان اینکه در گذشته مشکلاتی وجود داشت که سبب تأخیر در اجرای پروژه شده بود، گفت: بر اساس قول پیمانکار این پروژه در صورت رفع مشکلات قرار بود با افزایش تعداد ماشین آلات در هفته‌های آینده شاهد رشد فیزیکی پروژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این پروژه به صورت آزمایشی در خرداد ماه آبگیری شود، ادامه داد: حجم مخزن این سد ۱۳۲ میلیون متر مکعب و حجم تنظیمی آن نیز بیش از ۲۰۴ میلیون متر مکعب است که به همین واسطه از پروژه‌های مهم در سال‌های اخیر استان گیلان محسوب می‌شود.

زارع با تأکید بر اینکه هرگز در اجرای پروژه‌های بزرگ کیفیت و دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد، اضافه کرد: با وجود اهمیت بهره گیری از این پروژه و اینکه به دنبال این هستیم تا مدت اجرای آن طولانی‌تر از این نشود اما نظارت‌ها بر کیفیت اجرای پروژه با دقت انجام خواهد شد.

کد خبر 5203541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha