۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳

«جشن انتخابات» - در جمع خبرنگاران:

رضایی از افرادی که با صندوق رای قهر کردند دعوت به مشارکت کرد

رضایی از افرادی که با صندوق رای قهر کردند دعوت به مشارکت کرد

ری- نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از افرادی که با صندوق رای قهر کردند دعوت به مشارکت کرد و افزود: من از شما تقاضا می‌کنم بیایید رأی بدهید و به شما قول می‌دهم مشکلات را حل می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جوانگرایی از خود دولت باید آغاز شود.

وی افزود: دولت «اقدام و تحو ل» یک دولت جوان انقلابی است و قریب ۵۰ الی ۶۰ درصد اعضا کابینه را جوانان تشکیل می‌دهند و نیز در زمینه اشتغال جوانان برنامه‌های متعددی داریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ملت شریف ایران، ملت امام حسین (ع)، از همه کسانی که تصمیم گرفتند، رأی بدهند، تشکر کرد و خطاب به کسانی که با صندوق‌های رأی قهر کردند، گفت: شما حق دارید اما ملت بزرگوار ایران، مسئولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است، من از شما تقاضا می‌کنم بیایید رأی بدهید و به شما قول می‌دهم ما به فضل پروردگار متعال، اقتصاد و معیشت شما را حل خواهیم کرد.

وی از همه مردم تقاضا کرد، پای صندوق‌های رأی بیایند و اضافه کرد: شما با حضورتان در صحنه انتخابات به خودتان رأی می‌دهید، به آینده خودتان و فرزندانتان رأی می‌دهید و این نقش بسیار مؤثری در ساختن این کشور دارد، همان طوری که قول دادم، قول من سربازی است، قول من از جنس سلیمانی‌ها، مهدی باکری‌ها است، قول ما این است که به تمام حرف‌هایی که زدم مو به مو عمل می‌کنم، مطمئن باشید من بیشتر از آن عمل خواهم کرد و کمتر عمل نمی‌کنم.

رضایی اضافه کرد: مساله یارانه ۴۵۰ هزار تومان، مساله حق خانم‌های خانه‌دار که واقعاً در رنج و مشقت در زندگی هستند و پرداخت حقوق به آنان، مساله مسکن که زمین ارزان از سوی دولت و وام‌های ۴۰ - ۵۰ ساله با قسط طولانی مدت و همچنین کسب و کارهای خانگی؛ این حداقل مسائلی است که برای شما راه می‌اندازم چرا که معتقدم ما باید اقتصاد را از خانه شروع کنیم تا به تولید ثروت برسیم و من به همه قول‌هایی که دادیم به فضل پروردگار متعال عمل خواهم کرد.

وی افزود: مردم ایران هر تصمیمی که بگیرند، دستشان را می بوسم و به عنوان سرباز وطن تا آخرین قطره خونم، از ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنم، اما در صورتی که ملت عزیز ایران به بنده اعتماد کنند، من از همه توانایی‌های کشور استفاده خواهم کرد، یعنی از اصول گرا، اصلاح طلب، اهل سنت، شیعه، اقلیت‌های دینی، اقوام ایرانی؛ چون ما باید یک بسیج عظیمی در کشور به وجود بیاوریم، یک تحولات بزرگی را باید رقم بزنیم، کشور را نمی‌توانم در یک قطار کوچک به جلو برد، قطار ایران باید بزرگ باشد که همه ملت ایران در آنجا بگیرد تا بتوانیم این عقب‌ماندگی‌های را که داریم، برطرف کنیم.

کد خبر 5203644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha