۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۱۰

فرمانده انتظامی بهارستان:

باند «یاکوزا» در بهارستان دستگیر شد

باند «یاکوزا» در بهارستان دستگیر شد

بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش معروف به «یاکوزا»، به عنوان عامل تخریب خودروی شهروندان در محله سبزدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده بعد از ظهر دوشنبه از شناسایی و دستگیری اراذل اوباش معروف به «یاکوزا»، به عنوان عامل تخریب خودروی شهروندان در محله سبز دشت خبر داد و در تشریح این خبر اظهار داشت: با دریافت گزارشی از سوی تعدادی از شهروندان محله سبز دشت مبنی بر تخریب چندین دستگاه خودرو توسط یک نفر از اراذل و اوباش منطقه، معروف به «یاکوزا»، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بهارستان گفت: مأموران پس از بررسی اظهارات شاکیان پرونده، با تحقیقات فنی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان بهارستان دستگیر کردند.

وی بیان داشت: چند وقت گذشته کلیپی تحت عنوان «شمشیر زن سامورایی» در فضای مجازی پخش شده بود که با دستگیری این اراذل و اوباش شهروندان از پلیس قدردانی کردند.

علیزاده در پایان با اشاره به اینکه متهم، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: هر کسی به هر طریقی بخواهد امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره اندازد، برابر قانون با افراد مجرم برخورد خواهد شد.

کد خبر 5203825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha