۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲

امام جمعه دالاهو:

تشکیل صفوف خرید کالا نتیجه عملکرد مدیران پیر و فرسوده است

تشکیل صفوف خرید کالا نتیجه عملکرد مدیران پیر و فرسوده است

کرمانشاه- امام جمعه دالاهو با اشاره به نیاز کشور به مدیریت جوان و انقلابی و جهادی گفت: تشکیل صفوف خرید کالا نتیجه عملکرد مدیران پیر و فرسوده است.

حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحثی که این روزها در فضای سیاسی کشور و دنیا به عنوان یک بمب خبری از آن یاد می‌کنند افشای صوت محرمانه وزیر امور خارجه است که از جنبه میدان و دیپلماسی حائز اهمیت است.

وی افزود: مدیریت جهادی و انقلابی به مانند حاج قاسم سلیمانی راهگشای مشکلات کشور است و اگر ما در اقتصاد، صنعت و کشاورزی مدیری جهادی به مانند این شهید داشتیم قطعاً وضعیت فعلی بر معیشت کشور حاکم نبود.

امام جمعه شهرستان دالاهو با اشاره به نیاز عرصه‌های مختلف دولت به افراد انقلابی و جهادی، تصریح کرد: اگر در صنعت هسته‌ای و در مجموعه دولت افرادی شجاع، مدیر، مدبر و با تدبیر مثل شهید فخری زاده باشند این چنین افتضاحاتی به بار نمی‌آید که یک فایل صوتی محرمانه به دست اجانب برسد.

ساداتی بیان کرد: مدیریت پیر و فرسوده با تفکر لیبرالی و غرب‌زدگی این افتضاحات را به بار می‌آورد و فردی که مسئول امنیتی این کار بوده از اول دولت در همه مسائل نگاه به غرب داشته و این هم از آخرش که سرقت این سند به دست یک رسانه صهیونیستی-عربی نشان می‌دهد که این مدیریت یک مدیریت انقلابی نبوده است.

وی ادامه داد: ما مرد میدان دیپلماسی می‌خواهیم که در دیپلماسی بجنگد نه با خوش بینی و تفکر غرب‌گرایی نهایت کارش این باشد که بگوید من خودکارم را پرت کردم، باید افرادی به این مسئولیت‌ها گمارده شوند که این را درک کنند و قبله آمال آنها آمریکا نباشد.

امام جمعه شهرستان دالاهو خاطر نشان کرد: نباید فرزندان مسئولین در آمریکا زندگی کنند، کسی که فرزندانش در آمریکا زندگی می‌کند نمی‌تواند از جنبه قدرت در مذاکرات وارد شود و اصلاً برایش قابل فهم نیست و همیشه به طرف غرب گرایش دارد.

وی گفت: اشکال کار در مدیریت است، مدیریت جوان انقلابی در همه عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کند و با وجود تحریم‌ها واکسن کرونا در این بحبوحه که در انحصار چند کشور دنیاست توسط متخصصان و جوانان کشورمان ساخته شد.

امام جمعه شهرستان دالاهو تصریح کرد: وزیر میلیاردر نمی‌تواند وضعیت مستضعفین جامعه را درک کند و نتیجه آن تشکیل صف‌های خرید مرغ و تخم مرغ می‌شود، لذا مردم باید در انتخابات پیش رو دقت کنند فردی را با تفکر انقلابی و جهادی انتخاب کنند که در صورت لزوم در مذاکرات با شجاعت از حق ملت ایران دفاع کند نه اینکه برجام را تصویب کند که حق ملت ایران را پایمال و مذاکرات هیچ و پوچ پشت سر هم انجام شود.

کد خبر 5204399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha