۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۶

استاندار هرمزگان؛

۵هزار واحد مسکونی مهر در هرمزگان امسال تحویل متقاضیان می شود

۵هزار واحد مسکونی مهر در هرمزگان امسال تحویل متقاضیان می شود

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: هم اکنون از ۳۸هزار واحد مسکن مهر در استان ۳۳هزار واحد آن با حمایت دولت ساخته وتحویل متقاضیان شده است و پنج هزار واحد آن نیز تاپایان امسال به نتیجه می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی بیان داشت: درطول این سالها بطور متوسط هرماه ۲ هزار واحد مسکونی مهر در استان ساخته شده و بهره‌برداری رسیده و مابقی این تعهد هم به سرعت درحال تکمیل و نهایی شدن است.

وی ادامه داد: هم‌زمان با آغاز احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در بندرعباس با دستور وزیر راه وشهر سازی، عملیات اجرایی دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی نیز در استان آغاز شده که تحول عظیم در بخش مسکن هرمزگان است.

استاندار هرمزگان یادآور شد: آبان ماه پارسال نیز در راستای کاهش قیمت مسکن و شکسته شدن حباب آن عملیات اجرایی چهارهزار و ۹۳۲ واحد مسکن در هرمزگان در قالب طرح اقدام ملی به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان آغاز شد.

همتی تصریح کرد: تا افق سال ۱۴۰۵ با در نظر گرفتن نرخ رشد جمعیت و در راستای تعادل بخشی عرضه و تقاضای مسکن باید سالیانه ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث شود که از این تعداد باید سالیانه هزار واحد مسکونی برای دهک های اول تا سوم با مشارکت و کمک نهادهای حمایتی، خیران و دولت احداث شود.

وی اظهارداشت: تولید مسکن برای دهک های چهارم تا هشتم نیز هر سال چهار هزار و ۷۰۰ واحد و برای دهک‌های هشتم تا دهم نیز سالیانه چهار هزار و ۳۰۰ واحد طبق مطالعه صورت گرفته، خواهد بود.

کد خبر 5204816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha