۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۴۶

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز:

احیای شب‌های قدر متفاوت‌تر از همیشه در اهواز برگزار شد

احیای شب‌های قدر متفاوت‌تر از همیشه در اهواز برگزار شد

اهواز- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت: امسال مساجد و هیئت‌های این شهرستان احیای شب‌های قدر را متفاوت‌تر از همیشه برگزار کردند.

حجت الاسلام محمد امین منابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تأکید کرد: شب قدر، پراجرترین و پررمز و رازترین شب‌ها در گردونه زمان است که قلم‌ها در وصفش می‌شکنند، زبان‌ها از توصیفش قاصرند و عقل در فهم آن مبهوت و متحیر می‌ماند؛ شبی که به فرموده امام صادق علیه السلام قلب ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز افزود: در شب قدر فرشتگان بسیاری به زمین می آیند به گونه‌ای که زمین بر آنها تنگ می‌شود؛ بنابراین آن را «شب قدر» نامیده‌اند زیرا یکی از معانی «قدر» به معنای ضیق و تنگ است و در این شب قرآن با تمام قدر و منزلتش به وسیله فرشته صاحب قدر بر پیامبر (ص) نازل شد.

وی با تأکید بر اینکه امسال مساجد و هیئت‌های شهرستان اهواز احیای شب‌های قدر را متفاوت‌تر از همیشه برگزار کردند، گفت: مسجد ولایت گلستان، مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) کوی یوسفی، مسجد امام خمینی (ره) فاز دو پاداد شهر، هیئت کریم اهل بیت (ع) فاطمیه اهواز و هیئت محبان فاطمه الزهرا (س) اهواز و دیگر مساجد و هیئت‌ها با رعایت فواصل و نکات بهداشتی این مراسم پر فیض و معنویت را در پارک‌ها، مدرسه‌ها و فضای باز برگزار کردند.

کد خبر 5205891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha