۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶

رئیس سازمان امور دانشجویان:

استعلام مدارک‌ تحصیلی نامزدهای انتخابات آنلاین انجام می شود

استعلام مدارک‌ تحصیلی نامزدهای انتخابات آنلاین انجام می شود

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: استعلام مدارک تحصیلی کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری به صورت آنلاین انجام می شود.

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تاریخ استعلام آنلاین مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: هنوز استعلام مدارک تحصیلی برای انتخابات ریاست جمهوری شروع نشده است.

وی درباره نحوه استعلام مدارک قدیمی مربوط به نامزدهای انتخاباتی نیز افزود: استعلام‌ها در خصوص مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم آنلاین انجام می‌شود و برای مدارک تحصیلی قدیمی از دانشگاه‌ها سوال می‌کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: مشکلی برای پاسخگویی به استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی در سامانه سازمان امور دانشجویان وجود نداشته و استعلام‌های آنلاین به موقع پاسخ داده می‌شود.

به گزارش مهر پیش از این رئیس سازمان امور دانشجویان در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها اعلام کرده بود، در راستای اجرای مصوبات جلسه سیزدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات و دستور رئیس جمهور در خصوص اجرای ماده ۹ مصوبه جلسه مذکور، سازمان امور دانشجویان با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات وزارت علوم سرویس استعلام مدرک تحصیلی راه اندازی شده است و این سرویس در بستر شبکه دولت به منظور پاسخگویی الکترونیک به استعلام دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

همچنین به منظور پاسخگویی به کلیه استعلام‌ها ضروری است در صورت وجود پرونده‌های غیر الکترونیکی قدیمی، اطلاعات مربوطه در سامانه آموزشی آن دانشگاه وارد شود.

کد خبر 5206379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha