۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد؛

کشف۷۷۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان

کشف۷۷۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف۷۷۰دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در گمرک بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جعفری پیش ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که در قالب کالاهای گمرکی با جاسازی در کانتینر و اقلام صادراتی اقدام به قاچاق دستگاه ارز دیجیتال می‌کردند را شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های لازم به یک دستگاه کانتینر که از یکی از کشورهای همسایه عازم گمرک بندرعباس بود مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: کانتینر مورد نظر با همکاری گمرک و هماهنگی مقام قضائی فک پلمپ و در بازرسی از آن ۷۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به همراه متعلقات آن کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال تعیین شده است، تصریح کرد: تاکنون در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 5206875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha