۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۰۳

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

کشف ۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کاشان

کشف ۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کاشان

کاشان - فرمانده انتظامی کاشان از کشف هشت میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بساطی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ۶ مرحله طرح مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: در طول اجرای این طرح مأموران پلیس کاشان به شش خودرو مظنون و آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه این خودروها شامل یک خودرو پژو ۴۰۵، دو خودرو سمند و سه خودرو پژو پارس بودند، ابراز داشت: بعد از توقف این خودروها بلافاصله مورد بازرسی مأموران نیروی انتظامی کاشان قرار گرفتند، ابراز داشت: در بازرسی‌های انجام شده از این خودروها کالاهایی قاچاق به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کاشان ۱۹ عدد کیس و چاپگر، ۳۰۷ عدد داروی مکمل نیروزا، یک هزار و ۹۰ ثوب انواع لباس و ۷۱ قطعه آکواریوم را از جمله کالاهای کشف شده قاچاق دانست و تصریح کرد: ۱۰۵ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار، ۳۶۰ بسته انواع تنباکو، ۳۰۰ عدد آمپول غضروف ساز و ۲۵ طاقه پارچه نیز از دیگر اقلام و اجناس قاچاق کشف شده از این خودروها بود.

وی خاطرنشان کرد: ۶۰ عدد فلاسک، ۲۰ عدد قهوه خوری و ۴۲ دست چاقو از دیگر اقلام کشف شده از این خودروها بود که به صورت قاچاق و غیرقانونی توسط مأموران نیروی انتظامی کاشان کشف و ضبط شد.

بساطی بیان داشت: در ارتباط با این پرونده‌ها هفت نفر دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

کاهش ۲۱ درصدی وقوع جرم در کاشان

وی با اشاره به افزایش ۳۲۵ درصدی کشف مواد مخدر از ابتدای امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، گفت: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر هم در این مدت نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه دستگیری قاچاقچیان کالا نیز امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۲۸۰ درصد رشد داشته است، گفت: با این وجود وقوع جرم در کاشان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 5206908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود RU ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      تقریبا تمام کالاهای قاچاق اتوبوسی از پلیس راهها با دادن رشوه رد میشود،چرا میترسید این مسئله رو توی تلوزیون مطرح کنید؟