۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

رفع تعرض ۶۳ هزار و ۴۵۵ متر مربع از اراضی دولتی استان قزوین

رفع تعرض ۶۳ هزار و ۴۵۵ متر مربع از اراضی دولتی استان قزوین

قزوین-مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از رفع تعرض ۶۳ هزار و ۴۵۵ متر مربع از اراضی دولتی استان با ارزشی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان قزوین ابراهیم مبارک قدم اظهار کرد: با توجه به گزارش اعلامی یگان حفاظت این اداره کل، ۱۱ مورد رفع تعرض فوری و ۲ مورد اجرای احکام قضائی از اراضی تحت مالکیت سازمان با انجام اقدامات حقوقی لازم، طی اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ اجرا شد.

وی ابراز کرد: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی با سازماندهی نیروهای در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن در اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضائی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: اراضی تصرف شده مجموعاً به مساحت ۶۳ هزار و ۴۵۵ متر مربع و با ارزشی بالغ بر ۳۵۶ میلیارد ریال است.

مبارک قدم عنوان کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد. شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می‌توانند موارد را به شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ اعلام کنند.

کد خبر 5207611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      سلام آقای مدیر کل محترم وضعیت عظیمیه بعداز چند مدت طولانی چه شده مالکین منتظر اقدام شما هستند
    • علی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
      0 0
      سلام آقای مدیر کل محترم وضعیت عظیمیه بعداز چند مدت طولانی چه شده مالکین منتظر اقدام شما هستند