۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵

خسارات سیل و طوفان شب گذشته؛

۲۲ نفر در اصفهان دچار سیل بردگی شدند/ سقوط ۱۱ پایه تیر چراغ برق

۲۲ نفر در اصفهان دچار سیل بردگی شدند/ سقوط ۱۱ پایه تیر چراغ برق

اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۲ نفر بر اثر بارش‌های شدید در استان اصفهان در شب گذشته دچار سیل بردگی شدند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ورود سامانه بارشی به مناطق شرق و شمال استان اصفهان در روز گذشته خساراتی را به همراه داشت، اظهار داشت: بر اثر بارش‌های رگباری شب گذشته و سیلابی شدن رودخانه و مسیل‌های فصلی بخش بادرود شهرستان نطنز و محور جاده‌ای انارک به چوپانان شهرستان نائین ۲۲ نفر از سرنشینان خودروهای عبوری دچار سیل بردگی شدند.

وی با بیان اینکه برای امدادرسانی به این افراد ۹ تیم امدادی اعزام شد، افزود: خوشبختانه همه این افراد نجات یافتند که ۱۰ نفر از آنها به دلیل جراحات به توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

۱۴ نفر از آسیب دیدگان سیل کارکنان معادن بادرود بودند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: ۱۴ نفر از افرادی که دچار سیل بردگی شده بودند نیز از کارکنان معادن منطقه بادرود بودند.

وی همچنین به خسارات ناشی از طوفان شب گذشته در شرق استان اصفهان ابراز داشت: وزش طوفان در مناطق روستایی و شهرهای فرخی و جندق شهرستان خور و بیابانک باعث بروز خسارت به ۱۱ پایه تیر برق شد.

شیشه فروش با بیان اینکه چهار دستگاه پنل خورشیدی نیز بر اثر طوفان دچار آسیب شد، ادامه داد: اختلال در تردد در محورهای جاده‌ای به علت خیزش گرد و غبار نیز گزارش شد که با اعلام هشدار وآمادگی دستگاه‌های مدیریت بحران در مناطق، امدادرسانی انجام وحوداث کنترل و شبکه برق به موقع تعمیر و وصل شد.

کد خبر 5207630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha