۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

۴ بیمار کرونایی درچهارمحال و بختیاری جان باختند

۴ بیمار کرونایی درچهارمحال و بختیاری جان باختند

شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: چهار بیمار کرونایی در چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید شیرانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در نوزدهمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۱۰۷ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۶۳ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۵۰ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تاکید کرد: هم اکنون ۴۱۲ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۳۵ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماریشان هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۰۰۵ نفر است.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۵۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: هم اکنون بجز شهرستان بن که در وضعیت قرمز قرار دارد، وضعیت سایر شهرستان‌های استان نارنجی است.

کد خبر 5207966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha