۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

رییس خانه مطبوعات استان قزوین:

سامانه خانه مطبوعات ملاک واکسیناسیون خبرنگاران خواهد بود

سامانه خانه مطبوعات ملاک واکسیناسیون خبرنگاران خواهد بود

قزوین- رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین گفت: در صورت درخواست لیست خبرنگاران برای واکسن، تنها سامانه مورد رجوع خانه مطبوعات خواهد بود.

جابر خرم نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: خبرنگاران یکی از مشاغلی بودند که در خط مقدم کرونا قرار داشتند و پس از کادر درمان، با حضور در بخش‌ها و محل‌های حساس بی وقفه و بدون تعطیلی رسالت آگاهی بخشی خود را به نحو احسن انجام دادند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین با اشاره به اینکه از ستاد کرونا خواسته‌اند که خبرنگاران نیز در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند عنوان کرد: با توجه به اینکه در فاز سوم واکسیناسیون خبرنگاران نیز واکسینه خواهند شد، طبق هماهنگی به عمل آمده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به اینکه تنها بانک رسمی و قابل اعتماد از خبرنگاران فعال استان، سامانه خانه مطبوعات است، در صورت مراجعه ستاد کرونا و برنامه ایمن‌سازی وزارت بهداشت به ارشاد و خانه مطبوعات لیست ارسالی بر مبنای اعضای اصلی و مستقیم خانه مطبوعات خواهد بود.

وی اظهار کرد: کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه که تاکنون جهت عضویت یا تکمیل پرونده خود مراجعه نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه خانه مطبوعات به نشانی https://khanehmatbooat.ir/ مراحل عضویت خود را طی کرده و درخواست عضویت را به خانه استان قزوین ارائه دهند.

این مسئول یادآور شد: برخی از خبرنگاران در گذشته به‌عنوان اعضای افتخاری در سامانه پذیرفته شدند، لذا با توجه به اینکه ملاک عمل اعضای اصلی هستند، این افراد نیز می‌توانند با تکمیل مدارک خود، عضویت خویش را به اصلی تغییر دهند.

خرم‌نیا در پایان از کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست تا ضمن عضویت در سامانه خانه مطبوعات به رعایت دقیق شرایط قید شده در اساسنامه برای عضویت دقت کنند.

کد خبر 5208770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha