۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴

عبدالحمید احمدی:

عقب ماندگی چهار دهه گذشته ورزش همگانی در کشور باید جبران شود

عقب ماندگی چهار دهه گذشته ورزش همگانی در کشور باید جبران شود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد عقب افتادگی که در چهار دهه گذشته برای ورزش همگانی ایجاد شده است باید با برنامه ریزی دقیق و اصولی برای آینده جبران شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، مراسم رونمایی از طرح های ملی بهار 1400 فدراسیون ورزشهای همگانی با عنوان «بهار تندرستی» امروز دوشنبه با حضوراحمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، مهین فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، اسمعیل زیارتی رئیس مرکز مطالعات شهری و روستایی وزارت کشور، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی و کاوه احمدی مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی وزارت ورزش در محل این وزارتخانه برگزار شد.

عبدالحمید احمدی در این مراسم گفت: اقدامات امیدوارکننده ای در طرح های مختلف فدراسیون ورزش های همگانی صورت گرفته است. سعی کرده ایم به واسطه دغدغه هایی که در ورزش همگانی وجود دارد حرکت کنیم. در چهار دهه اخیر به ورزش همگانی کم توجه بودیم. باید این عقب ماندگی جبران شود و برای آن چاره اساسی اندیشید.

وی ادامه داد: ما سعی کرده ایم که در این دولت رویکرد متفاوتی نسبت به گذشته در ورزش همگانی دنبال کنیم و به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهیم. ورزش همگانی باید برنامه مدون و علمی داشته باشد که یک رویکرد علمی در فدراسیون همگانی اجرا شود.

احمدی ادامه داد: برای اجرای برنامه ها و توسعه ورزش همگانی نهادهای مختلف را پای کار آورده ایم تا احساس مسئولیت کنند. ما نسبت به گذشته خیلی جلوتر رفته ایم. هر چند تا وضع مطلوب فاصله داریم اما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: مجلس در حرکت های جهشی و میانبرها می تواند خیلی به ورزش همگانی کمک کند. ما برای جهش در ورزش همگانی نیاز به میانبر داریم. باید حمایت ها از طرف مجلس با اعتبارات ویژه همراه شود. نسبت به آینده امیدوار هستیم به شرط این که این مسیر دچار وقفه و سلیقه نشود.

کد خبر 5209001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha