۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵

مدیر کل بهزیستی استان فارس اعلام کرد؛

جمع آوری ۲۰۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در ضیافت همدلی فارس

جمع آوری ۲۰۸ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در ضیافت همدلی فارس

شیراز – مدیر کل بهزیستی استان فارس گفت: از ابتدای ماه رمضان بیش از ۲۰۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی در پویش ضیافت همدلی در فارس جمع آوری و این پویش همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صادق کشفی نژاد افزود: پویش ضیافت همدلی در استان فارس همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و تاکنون مبلغ ۲۰۸ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری و توزیع گردیده است.

وی اظهار داشت: این پویش با مشارکت و همدلی مردم نیک اندیش استان، مؤسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت به افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و خانواده‌های ایتام با رعایت کرامت انسانی اجرا گردید.

او در ادامه عنوان کرد: با اجرای این پویش تاکنون ۵۱ هزار و ۴۴۲ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۴ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال و همچنین توزیع ۷۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۵۰۰ قطعه ژتون نان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۰۰ عدد بن خرید لباس به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ پک جهیزیه توزیع گردیده است.

مدیرکل بهزیستی فارس همچنین بیان داشت: این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در عید سعید فطر نیز این سازمان آماده دریافت زکات فطره در جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش می‌باشد.

کد خبر 5209539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha