۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۸

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بیش از ۲۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال گیلانی واکسینه شدند

بیش از ۲۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال گیلانی واکسینه شدند

رشت- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به واکسینه شدن ۲۲ هزار سالمند بالای ۸۰ سال علیه کرونا در استان، گفت: در مجموع ۵۵ هزار سالمند در این رده سنی باید واکسینه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای واکسیناسیون علیه کرونا گروه‌های واجد شرایط اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در استان گیلان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه گیلان دارای ۵۵ هزار سالمند بالای ۸۰ سال است، گفت: تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر از این سالمندان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

حیدرزاده با اشاره به تماس تلفنی با ۴۰ هزار سالمند برای انجام واکسیناسیون به موقع در استان گیلان، افزود: همه افرادی که با آنها تماس گرفته شده به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی در زمینه وجود واکسن برای این افراد نداریم، اضافه کرد: با توجه به اولویت‌ها، با همه افراد واجد شرایط تماس گرفته می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سالمندان بالای ۸۰ سال که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند برای ثبت نام واکسن، به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5209643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha