۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۴۱

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

ایران به دنبال لغو تمامی تحریم‌ها است، نه تعلیق آنها

 ایران به دنبال لغو تمامی تحریم‌ها است، نه تعلیق آنها

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه ایران به دنبال لغو تمامی تحریم‌ها است نه تعلیق آنها، گفت: باید مسئولان کشورمان در مذاکرات وین هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: ایران خواهان لغو تمامی تحریم‌ها است نه تعلیق آنها، برای همین مذاکره کنندگان باید با هوشیاری کامل مراقب شیطنت‌های آمریکا باشند.

وی با تاکید بر اینکه این‌که ایران، آمریکا را به مذاکرات وین راه نداده غرورانگیز است افزود: این موضوع را نباید دست کم گرفت، درهم‌تنیدگی دیپلماسی دفاعی و سیاسی ما در منطقه پُرتنش غرب آسیا نشانگر ضرورت هماهنگی‌ها و همکاری‌ها بین میدان و دیپلماسی است.

امام جمعه تبریز سپس در خصوص محور «غربی - عبری - عربی» ابراز داشت: استکبار جهانی حول این محور تلاش می‌کنند با تحرکات فتنه‌انگیز و با تلاش‌های مذبوحانه پیوند عمیق مذهبی و فرهنگی و اجتماعی عراق و ایران را به زعم باطل خود دچار اختلال کنند.

آل هاشم همچنین با اشاره به اینکه چرخش آل‌سعود به سمت ایران تاکتیکی است و نه راهبردی گفت: این سیاست از سر اجباری است که مقاومت اسلامی با محوریت مقاومت برای ارتجاع عربی و دشمن عبری و غربی، رقم زده است.

کد خبر 5211872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      0 0
      خب پس کی برداشته میشه خسته شدیم ما که تو بازارهای جهانی فعالیت میکنیم به دلیل تحریم های بانکی نمیتونیم توی بروکر های خوب حساب داشته باشیم تحریم چیزی جز بدبختی نیست قیمت دلار و اجناس بالاس آخه تا کی مردم باید تحمل کنن