۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۵۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

کشفیات مواد مخدر در زنجان ۱۲ درصد افزایش دارد

کشفیات مواد مخدر در زنجان ۱۲ درصد افزایش دارد

زنجان-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: طی سال گذشته بیش از یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شدکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد دارد.

سرهنگ سعید بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان زنجان، گفت: طی سال گذشته بیش از یک تن و ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

وی اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: طی سال گذشته همچنین دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر هم در استان رشد دارد.

بابایی تاکید کرد: طی سال گذشته ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان کشف و متلاشی شد و تریاک بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان زنجان را به خود اختصاص داده است،

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه میزان آلودگی به مواد مخدر جزو استان‌های آخر است، ابراز داشت: طرح پاکسازی در مناطق آسیب پذیر و آلوده استان به خوبی اجرا می‌شود و طی سالجاری با قوت بیشتری در دستور کار پلیس است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بر لزوم مراقبت و کنترل رفت و آمد فرزندان تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید شناخت لازم به دوستان فرزندان خود داشته باشند.

بابایی تصریح کرد: طی سالجاری پلیس مبارزه با مواد مخدر نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر برنامه ریزی لازم را دارد.

کد خبر 5212941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha