۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۲:۰۶

یک مجاهد افغانستانی:

حاج قاسم سدشکن تمدن نوین اسلامی است/آمریکا واسرائیل طراح جنایات

 حاج قاسم سدشکن تمدن نوین اسلامی است/آمریکا واسرائیل طراح جنایات

ساری- یک مجاهد افغانستانی گفت: حاج قاسم سلیمانی سد شکن تمدن نوین اسلامی است زیرا با محور مقاومت، این تمدن شکل گرفته است.

‬ به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ثارالله ظهور شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ طلوع بدر مقاومت در محکومیت حملات وحشیانه و تروریستی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان در ساری با بیان اینکه این روزها مصیبت‌های متعددی بر پیکره اسلامی وارده شده است، افزود: حوادثی که از کابل شروع شد و همچنان اطراف کابل ادامه دارد و در غزه نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: نقطه مشترک این حوادث دشمن مشترکی است که طراح اصلی این جنایت‌ها در عالم هستی است، همان دشمنی که دختران مدرسه سید الشهدای (ع) کابل را به خاک و خون می‌کشاند، همان دشمن زنان و کودکان مظلوم غزه را زیر بمباران ناجوانمردانه به شهادت می‌رساند.

وی گفت: خون‌های مظلومان عالم در جبهه حق، چه در کابل، غزه و یا اقصی نقاط دنیا با آنکه ثمره دشمن مشترک است، اما بشارت‌هایی را نیز دنبال دارد و نمونه این بشارت‌ها در ایران اسلامی و انقلابی قابل مشاهده است.

حجت الاسلام ظهور یادآور شد: امروز تصاویر شهدا در اجتماع بزرگ، پرچم‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، فلسطین و محور مقاومت قابل مشاهده و دارای پیام‌های زیادی است.

مجاهد افغانستانی با اظهار اینکه طراح و سردمدار اصلی و جنایتکار بزرگ آن رژیم منحوس آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، انفجار را با هدف تفرقه انجام داده است، افزود: بمباران غزه و انفجار مدرسه شیعی و غیره دارای پشت پرده اختلاف اندازی است و صهیونیست‌ها افکار عمومی را از حادثه کابل از یک نقطه به نقاط دیگری منحرف کردند تا حادثه غزه را ایجاد کردند.

حجت الاسلام ظهور یادآور شد: آنان در پی این هستند که بین ملت‌ها جدایی رخ دهد و تلاش هستند تا مسائل را به گردن کشورهای مختلفی اندازند درحالی که طراح اصلی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی گفت: حضور در این اجتماع پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمن است زیرا انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان (عج) است و به فرمایش حضرت امام راحل، انقلاب اسلامی باید صادر شده است.

وی با اظهار اینکه با محور مقاومت، تمدین نوین اسلامی شکل گرفت، گفت: سدشکن این تمدن حاج قاسم سلیمانی بوده است و ما منتظر منجی عالم بشریت هستیم.

حجت الاسلام ظهور یادآور شد: افتخار مقدمه سازی ظهور با ملت ایران اسلامی است و خون‌هایی که در نقاط مختلف دنیا به زمین می‌ریزد نشان می‌دهد که ملت‌ها یکی شده است و وقتی دشمن مشترک بوده، باید جبهه حق نیز متحد و یکی شود.

این مجاهد افغانستانی تصریح کرد: اهمیت دادن به فلسطین، افغانستان، لبنان و غیره برگرفته از تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: چشم‌های مظلومان عالم به انتخابات ملت ایران دوخته شده است و دولت جوان انقلابی و حزب اللهی در نابودی اسرائیل و دفاع از مظلومان غزه و فلسطین، جلوگیری از ریخته شدن خون دختران مظلوم افغانستان نقش خواهد داشت.

کد خبر 5213603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha