۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور:

اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست از سازمان می‌شود

اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست از سازمان می‌شود

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اطلاع رسانی بهنگام و دقیق موجب شناخت درست و کامل از سازمان می‌شود و این کار روابط عمومی است که خدمات سازمان را به جامعه معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی ۲۷ اردیبهشت ماه در جلسه‌ای که به منظور گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور مدیران کل و مسئولین روابط عمومی ادارات کل استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: در جلسه‌ای مقام معظم رهبری فرمودند که هر چقدر برای اطلاع رسانی به مردم هزینه شود ارزشمند است چرا که مردم در جریان کار مجموعه‌ها و زحمات دستگاه‌ها قرار گرفته و به آینده امیدوار می‌شود.

وی افزود: روابط عمومی مهم‌ترین نقش را در ایجاد ارتباط مؤثر بین مردم و مسئولین دارد و می‌تواند با اطلاع رسانی درست و انعکاس دقیق فعالیت‌ها، زمینه شناخت و ارتقای آگاهی از خدمات سازمان را فراهم کند.

مسجدی با بیان اینکه تحقق نقش روابط عمومی‌ها شاخصه‌هایی دارد، اظهار داشت: اطلاع رسانی بهنگام و امیدآفرین به جامعه و دقت، شفافیت و صحت در آنچه اعلام و منتشر می‌شود از مهم‌ترین شاخصه‌های کار روابط عمومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین تأکید کرد: روابط عمومی تنها انعکاس دهنده فعالیت‌های رؤسا و مدیران سازمان نیست بلکه باید زحمات و تلاش‌های تمامی کارکنان و کارشناسان که با عشق به مردم و خدمت رسانی در حال فعالیت هستند را به جامعه منعکس و موجب ارتقای سازمان شوند.

وی ادامه داد: دنیای امروز دنیای ارتباطات و اطلاعات است و روابط عمومی‌ها با بهره‌مندی از این ابزار و استفاده از فناوری و دانش روز می‌توانند قدم‌های بزرگی در افزایش آگاهی مخاطبان بردارند.

مسجدی خواستار برقراری ارتباط مؤثر روابط عمومی در درون و بیرون سازمان و حتی در مجامع بین‌المللی شد و خاطرنشان کرد: امروز، به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش‌های همکاران و متخصصین سازمان، سازمان پزشکی قانونی کشور در سطح منطقه و حتی فراتر از آن حرف‌ها زیادی برای گفتن دارد و در بسیاری عرصه‌های علمی و تخصصی در مرزهای دانش حرکت می‌کند که می‌توان این پیشرفت‌ها را منعکس و به مردم اعلام کرد.

وی یادآور شد: مردم نباید پزشکی قانونی را سازمانی بشناسند که صرفاً کار معاینه جسد انجام می‌دهد بلکه باید به واسطه کار روابط عمومی و انعکاس درست فعالیت‌ها از اصل خدمات و تنوع و گستردگی نقش آن در پرونده‌های قضائی مطلع شوند.

مسجدی نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، راهنمایی درست مردم از خدمات و تسهیل خدمات رسانی به مردم را از مهم‌ترین نقش‌های روابط عمومی عنوان و تأکید کرد که همکاران روابط عمومی به این موضوعات توجه کنند.

کد خبر 5214237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha