۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۱

دامنه بارندگی های بهاره به خرداد هم کشیده شد

دامنه بارندگی های بهاره به خرداد هم کشیده شد

طی ساعات بعد از ظهر امروز در برخی استان‌ها شاهد بارش پراکنده، همراه و با رعد و برق و وزش باد ‌شدید موقت خواهیم بود، این الگوی بارش فردا با شدت بیشتر در برخی استان ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی ساعات بعد از ظهر امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

فردا نیز بارش در مناطق ذکر شده تشدید می‌شود و علاوه بر این استان‌ها در برخی نقاط استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خوزستان، شمال فارس، کرمان و غرب یزد نیز بارش خواهیم داشت.

بارش باران در این مناطق طی روز دوشنبه نیز دور از انتظار نیست، طی روز سه‌شنبه در شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و طی روز چهارشنبه نیز در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر وقوع رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

امروز در منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خواهیم داشت و طی امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

کد خبر 5217560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha