۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶

در پیامی؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی سوم خرداد سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی سوم خرداد سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

سلام علیکم؛

حماسه خرمشهر حماسه‎ای شگفت، ژرف و تکان‎دهنده بود؛ حماسه‎ای که همچون نگینی تابناک بر تارک مقاومت مردم این مرز و بوم درخشید و قلب‎ها را از شور ایمان سرشار ساخت. رزم‎آوران عرصه شور و شهامت، پاره تن را، بر خاک فرش نمودند و تا اوج قله‎های شرف پر کشیدند تا از وجب به وجب خاک مقدس ایران اسلامی دفاع نمایند.

سوم خرداد ماه سالروز فتح خاک گوهرریز خرمشهر، برگ زرینی از تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است و نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران مفتخر است که در حماسه فتح خرمشهر شاهد ایثار، از جان گذشتگی، فداکاری و شجاعت تکاوران و تفنگداران خود بوده و در این راه شهدای عزیزی تقدیم میهن نموده است.

فتح خرمشهر حامل پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح سلحشور جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام، ایران و ناموس در میان باشد، استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند بود.

ضمن تبریک این روز بزرگ و ارزشمند و گرامی‎داشت یاد شهدای عزیز، از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم، مدال افتخار همه‌ ما را سربازی در رکاب حضرت ولی‏عصر(عج) و فـرمــاندهی مــعظم کـل قوا(مدظله العالی) قـرار دهد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حسین خانزادی

کد خبر 5219192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha