۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

استاندار خبرداد:

افزایش ۲۰درصدی صندوق های رأی در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش ۲۰درصدی صندوق های رأی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۲۰ درصدی صندوق های رای در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مردم استان در انتخابات بسیار جدی هستند یعنی هم مشارکت خوبی پای صندوق رأی دارند و هم مطالبه گرند و حق خود را می‌خواهند.

وی افزود: در استان چند انتخابات از جمله ریاست جمهوری، میان دوره‌ای در حوزه گچساران و باشت و انتخابات شوراهای شهر و روستا را در پیش رو داریم که همه تدابیر لازم برای برگزاری پرشور و سالم دیده شده است.

وی بیان کرد: بخشی از اقدامات مربوط به انتخابات ملی است و بخشی هم مربوط به مدیریت استان در این زمینه است که مطابق با دستورالعمل‌ها همه تمهیدات دیده شده است اما نکته مهم در این شرایط بحث سلامت مردم است که در این زمینه هم اقدامات مهمی صورت گرفته است.

کلانتری افزود: در راستای توجه به سلامت مردم در روز انتخابات و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با همکاری ستاد اجرایی و هیئت‌های نظارت، افزایش ۲۰ درصدی صندوق‌های رأی را داریم که می‌تواند جلوی تجمع زیاد در کنار صندوق‌های رأی را بگیرد ضمن اینکه برای برای مناطق روستایی هم تمهیدات لازم صورت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه مردم و کاندیداها وضعیت شکننده شیوع کرونا را می‌بینند لذا برای جلوگیری از ورود به پیک‌های جدید شیوع، باید تبلیغات به صورت غیر تجمعی و عمدتاً رسانه‌ای انجام شود که در این زمینه، هم برنامه ریزی صورت گرفته و هم تذکرات جدی داده شده است.

کلانتری با اشاره رتبه اول مشارکت استان در انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ با بیش از ۷۰ درصد مشارکت، ابراز داشت: مشارکت در استان ما همیشه بالا بوده است و این دوره هم مطمئناً مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی گفت: رقابت انتخاباتی در استان بسیار جدی است و برای هر کرسی شوراها ۷ نفر رقابت می‌کنند.

کد خبر 5222701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha