۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

یکی از معابر اصلی کرمانشاه به نام امام رضا (ع) نام‌گذاری می‌شود

یکی از معابر اصلی کرمانشاه به نام امام رضا (ع) نام‌گذاری می‌شود

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از معابر اصلی جدید و مناسب در شهر کرمانشاه به نام امام رضا (ع) نام‌گذاری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در نشست شورای سیاست گذاری بزرگداشت دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین دوره‌ی جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دین اسلام را شعائر حفظ می‌کند و نگه می‌دارد و یکی از همین شعائر حضور خادم‌یاران حضرت امام رضا (ع) در نقاط مختلف ایران اسلامی طی ایام دهه کرامت است.

وی با اشاره به اینکه نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر کرمانشاه به نام مبارک امام رضا (ع) افتخاری برای مسئولین این استان است، افزود: تمامی مسئولین استان کرمانشاه باید برای برگزاری شایسته برنامه‌های دهه کرامت کمک کنند چراکه منفعت این کار به اسلام و دین بر می‌گردد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا در سطح جامعه و اقتضای زمان و مکان تلاش شود اقدامات جدیدی برای جشن دهه کرامت برنامه‌ریزی و اجرا شود.

علما با تاکید بر اینکه امام رضا (ع) مورد توافق اهل تشیع و اهل تسنن است، تصریح کرد: غذاهای تبرکی حرم مطهر امام هشتم طی دهه کرامت در مناطق سنی نشین بیشتر توزیع شود.

وی اهدا جهیزیه در دهه کرامت و به نام امام رضا (ع) را کاری با ارزش دانست و افزود: نفس و ماندگاری این قبیل کارها در نسل‌های بعدی اثرگذار است.

قدرت ایران اسلامی در جنگ غزه معادلات دشمنان را به هم ریخت

علما به موضوع انتخابات ۲۸ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: تمامی افراد جامعه با سلایق مختلف باید یک ستاد انتخابات باشند، چراکه با حضور در پای صندوق آرا سرنوشت کشور را تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز دست از دشمنی خود برنمی‌دارد، ادامه داد: از همان اوایل انقلاب اسلامی دشمنان با تبلیغات گسترده در تلاش بودند که مردم در پای صندوق آرا حاضر نشوند و با این کار اسلام و ولایت فقیه را تضعیف کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جنگ غزه، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز است و قدرت ایران در این جنگ معادلات دشمنان را بر هم ریخت و امروز موشکی به نام "قاسم" دنیا را به تأمل وا داشته است.

علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اینکه تا ۲۵ سال آینده اثری از اسرائیل وجود ندارد، تاکید کرد: امروز غزه در دنیا حرف برای گفتن دارد که این به برکت اسلام، انقلاب و ولایت فقیه است، لذا باید به آن توجه نشان داد.

کد خبر 5222933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha