۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱

فعال عدالتخواهی و مطالبه گری همدان مطرح کرد؛

شفافیت راهی برای جلوگیری از فساد در مدیریت

شفافیت راهی برای جلوگیری از فساد در مدیریت

همدان _ فعال عدالتخواهی و مطالبه گری استان همدان گفت: قطعاً یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری و مبارزه با فساد در جامعه شفافیت در کارها است.

علیرضا رسولی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به‌دلیل حمایت از جنبش ازما که نیت و هدف اصلی آن این است که فعالیت و اقدامات اعضای شورای شهر و فرآیند کارهایی که انجام می‌دهند را شفاف سازی کند و نگذارد اقدامات آنها منجر به باج‌گیری یا معامله با بدنه ستاد شهرداری شود ثبت‌نام در آن برای امر شفاف سازی لازم است.

وی افزود: از نامزدهای که در دوره‌های قبل سابقه حضور در شوراهای اول تا پنجم را داشته‌اند درخواست دارم در این چالش شفافیت و شایستگی که توسط جنبش ازما تشکیل شده است شرکت کنند.

فعال عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری ادامه داد: این نامزدها باید آگاه باشند که در راستای کارآمدی و مبارزه با فساد راهی جز شفافیت نداریم و این شفافیت است که خواهد توانست کارآمدی را در نظام اداری ما افزایش بدهد.

وی با بیان اینکه باید اقدامات خود را در معرض دید مردم، نخبگان و فضای واقعی جامعه قرار بدهیم، ادامه داد: ما راهی غیر از این نداریم که تصمیمات و اقدامات را در مسیر شفافیت قرار بدهیم و این این خود سبب پیشرفت جامعه، کشور و شهرمان خواهد شد.

کد خبر 5223111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha