۱۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

وحدت؛ رکن اساسی تبلیغات انتخاباتی

وحدت؛ رکن اساسی تبلیغات انتخاباتی

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت گلستان را خدشه دار کنند، برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی هاشمیان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی اظهارکرد: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزدها حق ندارند برای کسب رأی و تحریک افراد به نفع خودشان، وحدت شکنی کنند.

هاشمیان گفت: در امنیت و وحدت استان با هیچکس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود این آرامش را خدشه دار کند منتظر برخورد قضائی باشد.

وی با اشاره به افزایش رصد فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها، گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی و شناسایی و برخورد با کسانی است که خواسته یا ناخواسته، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می‌دهند.

رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت المال به نفع یا ضرر نامزدها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه‌ها و شناسایی متخلفان است.

هاشمیان گفت: برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی، کتابچه بایدها و نبایدهای انتخاباتی و قوانین مرتبط در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزدها و اعضای ستاد آنان قرار داده می‌شود.

وی تاکید کرد: تلاش ما ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی دغدغه مردم پای صندوق‌های رأی است.

کد خبر 5224619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha