۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۸

امام جمعه ورامین:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است

ورامین- امام جمعه ورامین با اشاره به سختی‌هایی که خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوران‌ مختلف متحمل شدند، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که با همراهی حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حسن نوش آبادی‌، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و حسین کاغذلو، فرماندار ورامین در بیت معظم له در ورامین برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا توفیق عظیمی است که خداوند به شما عزیزان عنایت فرموده و باید به این مسئله مهم افتخار کرده و قدردان آن باشید.

وی افزود: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان اعلام کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان داشت: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند.

کد خبر 5225558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha