۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۳۳

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان:

شفافیت موجب شناخت مردم و مطالبه در آینده خواهد شد

شفافیت موجب شناخت مردم و مطالبه در آینده خواهد شد

اصفهان- عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت:شفاف‌سازی علاوه بر اینکه به شناخت مردم از داوطلبان شورای شهر کمک می‌کند، می‌تواند در مطالبه آینده مردم از آنها موثر باشد.

محمد علی مهره‌کش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جو سیاسی حاکم بر کشور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: مشارکت مردم و بقای نظام در اولویت است که البته کارآمدی داوطلبان ریاست جمهوری به این موضوع کمک می‌کند و آنچه که تأثیر منفی می‌گذارد توانمند نبودن مسئولان است.

وی با بیان اینکه ممکن است فردی سابقه اجرایی بالایی نداشته باشد اما دلسوز، انقلابی، جهادی و مردمی باشد، تصریح کرد: اگر این سوابق و ویژگی‌ها در کنار تجربه باشد آثار مثبت آن بیشتر خواهد بود.

غلبه شفافیت بر همه کارها

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: شعار شفافیت در حال حاضر و با توجه به شرایط فعلی جامعه بر همه چیز غلبه کرده است و مردم به دنبال شعارهای سیاسیون نیستند بلکه کارآمدی و سالم بودن در عمل را نظاره می‌کنند.

مهره‌کش ادامه داد: مردم با رفتار، کردار و حرف‌های متناقض مسئولان شفافیت را می‌توانند تشخیص دهند و گاهی اوقات آنجایی که سیاسیون دم از شفافیت می‌زنند تنها برای نمایش و انتشار اخبار از خودشان است؛ بنابراین صداقت و عدم رانت‌بازی اهمیت بسیاری دارد.

شناخت مردم با شفافیت و مطالبه در آینده

وی در خصوص پویش «ازما» که توسط خبرگزاری مهر راه اندازی شده است، گفت: شفاف‌سازی از این طریق علاوه بر اینکه به شناخت مردم از داوطلبیان شورای شهر کمک می‌کند، می‌تواند در مطالبه آینده مردم از این داوطلبان نیز مؤثر باشد که اگر رأی آوردند عملی کردن شعارهایشان را دنبال کنند.

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: مردم به دلیل مشاهده تأثیر انتخابی که می‌کنند به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری ترغیب به شرکت در انتخابات می‌شوند و اگر این مسئله را در مورد شورای شهر احساس کنند قطعاً مشارکت خواهند کرد.

علت تعداد بالای ثبت‌نامی‌ها در شورای شهر

وی ادامه داد: در راستای اهمیت انتخاباتِ شورای شهر برای مردم باید رسانه‌ها و صدا و سیما بیشتر فعالیت کنند و معتقدم که افزایش تعداد ثبت‌نامی‌ها در شورای شهر نشان از بی‌اطلاعی وظایف سنگین شورای شهر دارد.

مهره‌کش تصریح کرد: برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر گمان می‌کنند که این وظیفه یک فعالیت جانبی است در صورتی که اگر واقعاً برای مردم به این عرصه وارد شده باشند تصمیم دیگری می‌گیرند.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب اعضای شورای شهر، گفت: باید فردی باشد که به دور از شعار و طرح مسائل سیاسی کاذب به وظیفه خود بپردازد و از همه مهم‌تر انقلابی و جهادی باشد.

کد خبر 5225934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha