۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۴

مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان:

رویکرد سمن‌ها در سال جاری ترغیب زوجین به فرزندآوری است

رویکرد سمن‌ها در سال جاری ترغیب زوجین به فرزندآوری است

کرمان - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد سازمان های مردم نهاد در سال جاری به ویژه در هفته ازدواج ترغیب زوجین به فرزندآوری است.

اعظم کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد استان کرمان در زمینه محرومیت زدایی فعالیت‌های خوبی انجام داده‌اند و امیدوارم این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد چرا که در برخی نقاط استان محرومیت‌های جدی وجود دارد، افزود: ما کارگاه‌های آموزشی قبل و بعد از ازدواج را در تمامی شهرستان‌های استان برگزار کرده‌ایم که بازخورد خوبی داشته است و در ادامه نیز تداوم خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که در زمینه‌های فرهنگی و هنری ظرفیت‌های خوبی در استان وجود دارد، بیان داشت: برهمین اساس سازمان‌های مردم نهاد در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای تولیدات خوبی را داشته‌اند همچنین از طرح‌های خوب در حوزه ازدواج و خانواده و معرفی فرهنگ‌های ازدواج اقوام در استان حمایت می‌کنیم.

مدیرکل دفتر برنامه و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: رویکرد سازمان‌های مردم نهاد در سال جاری بویژه در هفته ازدواج ترغیب زوجین به فرزندآوری و جمعیت است که یکی از مسائل روز کشور است.

کریمی اظهار کرد: در کارگاه‌های آموزشی در سال جاری علاوه بر پرداختن به بحث‌های آموزشی به موضوع خانواده و فرزندپروری نیز توجه ویژه خواهد شد.

کد خبر 5226118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha