۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۷

رئیس ستاد مرکزی رئیسی در کرمانشاه تاکید کرد؛

لزوم هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی با ستاد مرکزی در کرمانشاه

لزوم هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی با ستاد مرکزی در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس ستاد مرکزی رئیسی در استان کرمانشاه بر لزوم هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی با ستاد مرکزی در کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم بنکدار بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور حداکثری در انتخابات پیش رو برای اقتدار بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران و استمرار آن در جهان است، در این انتخابات هر رأی به معنای آگاهی از حقوق شهروندی و تعیین سرنوشت کشور است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات به معنای بلوغ سیاسی فرهنگی و اجتماعی است، افزود: شرکت در انتخابات به معنای این است که عهدی که با حاج قاسم سلیمانی در تشییع ده‌ها میلیونی این شهید بزرگوار بسته‌ایم هنوز ادامه داشته و مردم برای اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران حداکثری پای صندوق‌های رأی به عمل می‌آورند.

رئیس ستاد مرکزی رئیسی در استان کرمانشاه با بیان اینکه نه گفتن به انتخابات به معنای همراهی با کسانی است که به کشور خیانت کردند، گفت: کسانی که ندای نه به انتخابات را سر می‌دهند، کسانی هستند که در گذشته مملکت را به استعمار برده و تنها مزدوران ایرانی خارجی نشین هستند که فرزندان این مملکت را ترور کردند.

وی شرکت در انتخابات را لبیک به ندای مقام رهبری که جهان از صلابت ایشان در تعجب است، دانست و بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات لبیک به ندای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی و مدافعین حرم است.

وی ادامه داد: کسانی که در دوره‌های گذشته انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکردند، فرصت حضور در این دوره از انتخابات را دارند تا در مقابل کسانی که به دنبال نابودی کشور هستند، ایستاده و تأثیرگذاری خود را در تعیین سرنوشت کشور مشاهده کنند.

رئیس ستاد مرکزی رئیسی در استان کرمانشاه انتخاب فرد اصلح پس از حضور حداکثری در انتخابات را ضروری دانست و گفت: تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری توانمند و صالح بوده اما مردم موظف به انتخاب فرد اصلح هستند، فردی که در تئوری و عملی به مردم ثابت کرده که به جای نشستن پشت صندلی، در کارخانه‌ها، شهرها و روستاها حضور داشته و از جنس مردم است.

بنکدار با بیان اینکه فرد اصلح برای مردم تلاش می‌کند و کسی است که مفسدان وابستگان به مسئولین که سفره‌های مردم را به غارت بردند را به حبس و جزا محکوم کرده است، خاطرنشان کرد: فرد اصلح با تمامی دردها و مشکلات مردم آشنا بوده و وامدار هیچ فرد و یا حزب سیاسی نیست، بلکه وامدار مردم ایران بوده و برای ایرانیان با افتخار تلاش و کوشش می‌کند.

وی قهر با انتخابات را قهر با سرنوشت خود و نسل‌های آینده کشور دانست و افزود: اقتدار و صلابت کشور در شرکت کردن در انتخابات محقق می‌شود.

بنکدار به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر مبنی بر لزوم حفظ قداست مردم در حکومت علوی اشاره و بیان کرد: مسئولین نظام باید مشتاقانه آماده خدمتگزاری به مردم بوده و در خدمت‌رسانی به مردم میان جانباز و حتی ضد انقلاب تفاوتی قائل نشوند.

وی ادامه داد: ضد انقلاب شهروند حکومت علوی بوده و در صورت برخورد مناسب مدیران با این افراد قطعاً تمایل به سمت نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سیدابراهیم رئیسی استان کرمانشاه با بیان اینکه رئیسی هیچ گونه وابستگی سیاسی به احزاب مختلف ندارد، گفت: سیدابراهیم رئیسی به عنوان نامزدی مستقل وارد عرصه سیاسی شده و با وجود ارزش و احترامی که برای سایر افراد و احزاب سیاسی قائل است، خود را منحصر به هیچ چارچوب سیاسی نمی‌داند.

وی افزود: رئیسی به عنوان فردی خارج از گروه‌های سیاسی و کسی که به دنبال خدمت رسانی به مردم است، وارد عرصه انتخابات شده و ستادهای مردمی وی محصور در تفکر سیاسی خاصی نیست.

رئیس ستاد مرکزی رئیسی در استان کرمانشاه با اشاره به تمایل برخی اصلاح طلبان به برپایی ستاد حمایت از رئیسی بیان کرد: تمامی تلاش ستاد مرکزی رئیسی فعال سازی ظرفیت‌های مردمی در قالب پویش هر خانه یک ستاد بوده و تمامی کسانی که اقدام به برپایی ستاد کردند باید مسئولین ستاد مرکزی از هزینه کرد مالی و امکانات این افراد اطلاع داشته باشند.

بنکدار افزود: نیاز است تا افرادی که ستاد مردمی برای رئیسی برپا کردند، گزارش عملکردی به شورای هماهنگی ستادهای مردمی ارائه داده تا از همراهی و همفکری آن‌ها بهره گیری شود.

کد خبر 5226657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha