۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

موانع فراروی تولید در سال جاری بیشتر شده است

 موانع فراروی تولید در سال جاری بیشتر شده است

ساری- رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: در سال مانع زدایی ها به جای رفع مشکلات فراروی تولید و بخش خصوصی، موانع بیشتر شده و تعرفه های برق و گاز افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر صبح پنجشنبه در همایش بررسی مشکلات فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه سال‌های متمادی مقام معظم رهبری از کلید واژه اقتصادی برای شعار سال استفاده می‌کند، افزود: اگر سالانه پنج درصد از شعارها محقق می‌شد، اکنون بیش از ۷۰ درصد مسائل و مشکلات فراروی رفع می‌شد.

وی اظهار داشت: در شعار سال جاری، به تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها توجه شده است و اگر تولید داشته باشیم، اشتغال و رونق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به جای اینکه امسال مانع زدایی ایجاد کنید، موانع زیادی فراروی تولید گذاشته شده است و تعرفه گاز و برق ۳۰۰ تا ۳۵۰ برابر شده است.

مهاجر یادآور شد: اگر قرار است مانع زدایی صورت گیرد باید دستگاه‌های تولیدی پای کار بیایند و نسبت به برداشتن موانع اقدام کنند و در چارچوب قانون باید موانع را حل کرد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: اگر به قوانین توجه شود مشکلات حل می‌شود و باید به این مسئله توجه کنیم که مقام معظم رهبری تکلیف را برهمگان روشن کرد و حال نوبت مسئولان و سایر بخش‌ها است.

کد خبر 5227021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha