۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

مسئولان برگزاری انتخابات در خراسان شمالی صرفا قانون را اجرا کنند

مسئولان برگزاری انتخابات در خراسان شمالی صرفا قانون را اجرا کنند

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه محور برگزاری انتخابات قانون و شرع است، گفت: قانون فصل‌الخطاب برگزاری انتخابات بوده و حفظ بی طرفی و امانتداری وظیفه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران صبح پنج شنبه در در نشست فرمانداران، بخشداران و مدیران کل ستادی استانداری خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت کشور به دلیل تنوع مسئولیت در دو بخش حاکمیتی و اجرایی انجام وظیفه می‌کند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: وزارت کشور مسئول اجرای قانون انتخابات و حسن برگزاری جریان انتخابات است و ما نیز در استان این وظیفه را داریم.

وی افزود: در ۲۸ خرداد ماه رویداد سیاسی مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با رعایت تمام قوانین و بدون موضع‌گیری سیاسی مسئولان برگزار شود.

برادران تصریح کرد: تقویم انتخابات و گام‌های تعریف شده به خوبی در استان در حال اجرا است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه محور برگزاری انتخابات قانون و شرع مقدس است، گفت: قانون فصل‌الخطاب برگزاری انتخابات است و حفظ بی طرفی، امانتداری و رعایت قانون از وظایف اصلی ما است.

وی در انتها بیان داشت: پیش بینی صندوق‌های رأی، شعب سیار، اعضای سر صندوق، حفاظت از تعرفه‌ها، رابطان بهداشت و رعایت زمان برگزاری انتخابات باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران باشد.

کد خبر 5227030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha